דף הבית / קבלה לעם / ספר הזוהר / ישנה נשמה מצידו השני של המסך

ישנה נשמה מצידו השני של המסך

thumbs_akademiya_80.jpg

השאלה: כיצד אני יכול להתחבר יותר חזק לקבוצה כאשר אני מול מסך מחשב?

התשובה: בסוף השבוע הזה יתקיים קונגרס קבלה בינלאומי שייערך בו זמנית בעשרות מקומות בכל העולם. ישנם מקומות שמתאספים בהם מאות אנשים ומקומות בהם רק עשרות אנשים. אבל בסופו של דבר, אלפי אנשים מתאספים בכל העולם ומייחלים להרגיש את עצמם ביחד! הם מבינים שאנחנו יכולים להתחבר אך ורק כאשר נקשר ביחד את כל הנקודות שבלב שלנו. כוחות המחשבה וכוחות הרצון האלו הם הכוחות הכי חזקים שיש, ובשבילם לא קיים מרחק, הם מתפשטים במהירות אדירה ואין סופית, שום דבר לא יכול לעצור אותם!!!!

צריך לזכור שכאשר אני מול מסך מחשב אני נמצא בו זמנית עם אלפי אנשים בכל העולם שיש להם את אותם הרצונות כמוני, ואנו צריכים לנסות באותו זמן בבת אחת להתחבר יחד ולהשתתף בשיחות, סמינרים, קונצרטים ובכל הפעילויות. כי הכי חשובה – זו המחשבה!!!! כשבאמת נפעל כך, אנחנו בלי שום ספק נעורר בתוכינו שינויים.

בקבוצה העולמית קיים כוח שמסוגל לעזור לכל אחד לעשות קפיצה ולעבור מעל המחסום, ומייד להיות בעולם הרוחני. הרי אנו נמצאים בדיוק באותו המצב כמו אז, מתחת להר סיני (שנאה), כשהציבו לנו תנאי להתחבר כולנו כאיש אחד בלב אחד. ולכן אנו צריכים לדרוש את גילוי הבורא, האור המחזיר למוטב!

בהתחלה הבורא ברא את היצר הרע, אותו יצר הרע שאנו מגלים בזמן שעומדים מתחת להר סיני ומבינים שהגאולה היחידה שלנו זה להתחבר ביחד! ולכן אנו דורשים את התורה, שהיא כלי לתיקון בשיתוף עם הכוח העליון, שיחבר וייצור מאיתנו כלי רוחני כללי. ואז מתגלה הבורא לנברא כעד, הוא נהיה ערב לערבות ההדדית שלנו ככוח להשפעה וחיבור בין כולנו. המצב הזה נקרא מתן תורה! מאותו הרגע אנו ממשיכים לבנות את הכלי הכללי והמשותף שלנו בכוחות עצמינו, כך נכנסים למסע של ארבעים שנה במדבר.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 18.01.2010

רשומות קודמות בנושא:
תשרו עליי רוחניות!
הקונגרס הווירטואלי הקבלי הראשון
שיחה על קונגרסים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest