דף הבית / כללי / יצירה בעולם החדש

יצירה בעולם החדש

photo_rav_gh70_210.jpg

שאלה: בתשובה לשאלה בנוגע לעיסוק באמנות בשילוב עם חוכמת הקבלה, אמרת שלפעמים, כאשר האדם מתחיל ללמוד את חכמת הקבלה הוא מאבד עניין במקצועו, במיוחד במקצוע יצירתי (יצירת סרטים, מוזיקה, ציורים וכדומה). אני כותבת שירים, אך לא מזמן הבנתי, שאני לא רוצה להתעסק בזה יותר, למרות שעד עכשיו העיסוק הזה היה משמעות חיי. למה זה קורה?

תשובה: התגלו עיסוקים יותר חשובים בחיים מאשר אמנות. עכשיו צריך לשלב את חכמת הקבלה עם העיסוק הקודם שלך – ליצור סרטים, מוזיקה וציורים על משמעות החיים, איחוד, חיפוש וכדומה.

בדומה לכך גם כל האנשים בעולם שלנו יצטרכו להתאים את עיסוקיהם עם מצבו החדש של העולם, עם גילוי הבורא. ומי שלא יוכל לעשות זאת, למקצוע שלו לא יהיה עתיד.

ידיעות קודמות בנושא:
אמנות בעולם המודרני
אומנות ותכונת ההשפעה
האם יצירות אומנות הן רוחניות?

One comment

  1. אנשי התרבות , האומנות והרוח הם בד"כ היו בין אלו שהובילו בראש רוח המהפכות שהיו בעולם עד כה.כל המהפכנים הגדולים היו לרוב גם אנשי תרבות. האומנים ואנשי התרבות הם אלו שתמיד הקדימו את זמנם ודיברו על תמורות ושינויים שצריכים להעשות בחשיבה הכללית של העולם והפיצו את הרוח החדשה ביצירותיהם, הרבה לפני ששאר העולם היה מוכן לכך.

    לכן, לדעתי, ליוצרים ולאומנים יש תפקיד חשוב מאין כמותו  במהפכת הקבלה שבע"ה תבוא, זאת הפצה חשובה ביותר שבאה דרך תרבות ואומנות.

    הפצה מעין זו, היא מאוד הכרחית כי היא חודרת ללבבות.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest