דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / יחד נעלה ללא צעד לאחור!

יחד נעלה ללא צעד לאחור!

אתמול נערך כנס "כולנו יחד" בבאר שבע, וכל פעם אנחנו עולים לעוד מדרגה אחת כלפי מעלה. גם אם האירוע עצמו אינו בקנה מידה גדול, הוא תמיד מתווסף לכל הקודמים. איננו מרגישים את צבירת המאמצים שלנו, אך כך זה מתרחש גם בהתפתחות הגשמית שלנו, כאשר עלינו לבצע הרבה פעולות כדי לבצע קפיצה הנראית לעין בגדילה. כמו הבריחה ממצרים, בפתאומיות, בחיפזון ובחושך.

לכן האירוע אתמול כל כך חשוב. בלי ספק, כל אירוע שבא הוא יותר עמוק, הוא נשען על כל המצבים הקודמים ומתעלה גבוה יותר מכל האחרים. אם נחבר את כל המצבים הקודמים יחד, כל מצב שבא יתברר כגדול מהם, לא משנה אם אנחנו מרגישים זאת או לא. הפעולה מוערכת לא לפי ההרגשה שלנו.

נקווה שאנחנו כבר מספיק מוכנים, ולאחריו נוכל להתגבר על הנפילה, בדומה לזקן שהולך כפוף וכל הזמן בודק מראש, האם לא איבד משהו. כך גם עלינו להחליט כעת שאנחנו עולים, וכבר לא נופלים! כי "מעלים בקודש ולא מורידים!". על כל חולשה שמתגלה לנו לאחר הכנס, אנחנו צריכים להיות מוכנים מייד להתגבר על ידי האמונה למעלה מהדעת. נחזק את הקשר שלנו כך, כדי שנרגיש עצמנו באותו מצב של איחוד שהיה גם בזמן המפגש.

אסור שהמצב שהושג במפגש יעלם! אנחנו בלית ברירה נרגיש ריקנות, הרי עלינו עד לכזה מצב של איחוד ואחר כך נפרדנו ונפלנו עוד יותר נמוך ממה שהיינו קודם, כעת השאלה היא מה אני עושה עם הנפילה הזאת? הדבר החשוב והיקר ביותר הוא התוספת השלילית, מאחר ובעזרתה אנחנו יכולים לעלות עוד קצת למעלה.

תוספת האגואיזם הזאת נותנת אפשרות להתעלות מעליו על ידי "האמונה", תכונת ההשפעה, מעל לדעת, ההרגשה. הכוח להתגבר על הנפילה מגיע מלמעלה, אנחנו במשותף מבקשים אותו. בזה יכולה לעזור לנו רק המערכת, "הסימולאטור", בה אנחנו ממשיכים את האיחוד לאחר הכנס שנגמר, כדי להביע את עצמנו שם כמה שיותר חזק.

עם כל מפגש אנחנו נאגור עוד ועוד טיפה של איחוד, עד ש"טיפה ועוד טיפה מצטרפים לחשבון גדול". כמה יצטבר שם? – איננו יודעים, עד שפתאום נשׂיג את הסכום הנדרש, כדי לשלם עבור הכניסה לעולם העליון… אך זה תמיד מגיע בפתאומיות, בחיפזון, בדומה לבריחה ממצרים, לא ניתן לדעת על זה מראש.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 18.08.2010

ראה מאמרים קודמים בנושא:
תכשיר מֵפָתֵחַ מֵאור ההשפעה
יחדיו נעלה גבוה יותר!
סימולאטור של ההתקדמות הרוחנית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest