דף הבית / המשבר ופתרונו / יום המלחמה באיידס

יום המלחמה באיידס

הערה: יום האיידס העולמי מצוין ב-1 בדצמבר. נגיף  ה-HIV, הגורם למחלת האיידס זוהה לראשונה בשנת 1981, ומאז ועד היום נעשים מאמצים גדולים למצוא תרופה או חיסון למחלה, אך היא עודנה חשוכת מרפא.

התייחסותי: לאנושות הוכנו הרבה מאוד "תרגילים מלוכלכים" מסוג זה. מתי מתגלות המחלות? ברגע שאנחנו נכנסים לחילוקי דעות אגואיסטיים בינינו ומשתמשים באגו שזה עתה התגלה על צורותיו השנואות במיוחד, המושתתות על דחייה זה מזה, אז מתגלה תגובה דומה. תגובה זו עוברת מהדרגה הרוחנית לדרגה של יחסים הדדיים ועד לדרגה הגשמית המתגלה בצורת מחלת האיידס ועוד המון בעיות זיהומיות, שמתפשטות על פני כל האנושות. פתאום מופיעות מחלות שחשבנו שהתגברנו עליהן כבר מזמן.

שאלה: האם אתה רואה תלות ישירה בין הבעיות המתגלות להתפתחות האגואיסטית של האנושות?

תשובתי: כן, לחלוטין. איני יכול לומר באיזו צורה בדיוק זה יתגלה, רק ברור שאם זהו אגו חדש שאנחנו לא מתקנים בזמן, אז בדרגה שלנו זה מניב תוצאות כאלה.

שאלה: האם אפשר להיאבק במחלות על ידי תרופות?

תשובתי: אפשר, עד כמה שנצליח. לשם כך בעולם הגשמי עלינו להשקיע מאמצים ואמצעים עצומים כדי לרכך באופן כלשהו את המכה, ואילו בדרגה הרוחנית ניתן לעשות זאת מיד. טיפה אחת של "תרופה" בדרגה הרוחנית פועלת כמעט מיידית, ואילו בדרגה הגשמית זה כרוך בעלויות של מאות מיליארדי דולרים. בכל מקרה, מדובר בהפרת האיזון בטבע.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 30.11.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest