דף הבית / אקטואליה / יהודי לא יכול לברוח מעצמו

יהודי לא יכול לברוח מעצמו

שאלה: בצרפת שוב מפגינים "האפודים הצהובים" והמחאה מתפשטת למחוזות נוספים, לאט, לאט האירועים הופכים לנאומים אנטישמיים. לְמה זה יוביל בסופו של דבר?

תשובתי: אי אפשר לעצור זאת, אי אפשר לאסור הפגנות, אנו לא יכולים לפעול נגד הטבע. זוהי הדיאלקטיקה, אנטישמיות תמיד מגיעה כגורם הכרחי בהתפתחות החברה.

שאלה: האם אנטישמיות זו תופעה טבעית?

תשובתי: בוודאי. כפי שהאנטישמיות עלתה בגרמניה על רקע התבוסה במלחמת העולם הראשונה, כך היא עולה עכשיו בקרב האירופאים על רקע הכישלונות בכלכלה, בפוליטיקה, בחיים החברתיים. בנוסף לכך אירופה מוצפת במהגרים והופכת להיות חדורה יותר ויותר ברוח האסלאם. כמו שנאמר בספר הזוהר, אירופה בימינו צריכה ליפול תחת עול האסלאם, תחת שליטתו.

כל התהליך יהפוך  לגל אנטישמי, אנטי ישראלי, עצום. כיוון שהאירופאים הם ליברלים, וכבר כמה דורות הם "רכרוכיים" וכך גם חינכואת הילדים והנכדים שלהם, באופן טבעי הם יפלו תחת השפעת התנועה האסלאמית הקיצונית וילכו איתם. השלטון כלל לא נגד נאומים אנטישמיים. בפרספקטיבה היסטורית עוד נראה שהשלטון רק מחכה לרגע שבו אפשר יהיה להשתלט על התנועה הזו ולעמוד בראשה. ואז במקום מקרון, מרקל ושאר אישי הציבור, בכל מדינה יופיע "היטלר" משלה. השלטון יהפוך לפשיסטי, זה תהליך טבעי.

שאלה: האם אתה סבור שהשלטון יתמוך בזה וכך יוביל את האחרים?

תשובתי: בוודאי.

שאלה: כלומר ההיסטוריה לא מלמדת אותנו דבר?

תשובתי: ההיסטוריה לא מלמדת שום דבר, ההיסטוריה לא יכולה ללמד. ההיסטוריה תחזור על עצמה עד שהיהודים ישנו אותה. בעיקרון אנו רואים בכל המתרחש הוראה ישירה עבורנו שעלינו לפעול.

הערה: המסקנה שלך היא פרדוקסלית עבור רבים, לדבריך אירופה לא תוכל לעשות דבר ואילו היהודים, ישראל, יכולים להשפיע על מה שמתרחש באירופה ובעולם.

תגובתי: כן.

הערה: אני צופה להערות זועמות על דבריך.

תגובתי: התרגלתי להערות ולמתקפות ולעלבונות. לפני 30 שנה דיברנו על מה שיקרה והיום זה מתרחש, מכך תלמד שאני אומר את האמת. האמת טמונה בטבע וחכמת הקבלה לוקחת את הנתונים ומעבירה אותם אליך.

הערה: ה"נבחרות" של העם היהודי מעוררת כעס.

תגובתי: מי מהיהודים לא היה רוצה להיפטר מהנבחרות הזאת, מזה שהבורא בחר בנו? זה העול שאנו נושאים על עצמנו.

שאלה: האם ליהודים אסור להיות כמו כולם, לחיות בשקט, בשלווה?

תשובתי: לא, זה לא יצליח. לא צלב אלא "מגן דוד" אנו צריכים לשאת על עצמנו.

שאלה: במה מתבטאת הנבחרות מהבורא?

תשובתי: בכך שעלינו לקחת את ניהול העולם לידינו, לכוון את העולם לטוב, להראות לעולם שאפשר להתאחד. בעולם יתגלה הכוח הטוב רק על ידי האיחוד שלנו. אנחנו צריכים להשיג את מדרגת ההתפתחות הגבוהה ביותר של האנושות, "ואהבת לרעך כמוך". האם זה ניתן? בין אם רוצים ובין אם לאו, אנו צריכים ליישם זאת ולהחדיר לעולם.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן" 26.02.2019

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest