דף הבית / אקטואליה / יהודים נגד ישראל?

יהודים נגד ישראל?

 שאלה מה –  Facebook: אנחנו רואים היום השתתפות פעילה של יהודים בתנועה נגד ישראל. מה הסיבה לכך?

תשובתי: מפני שהיהודים הם המתנגדים הגדולים ביותר למשימה ההיסטורית שלהם. הם הורסים את התנועה ההיסטורית שלהם שצריכה להיות מכוונת ל"ואהבת לרעך כמוך" להראות לכל האנושות בעולם כיצד להגיע לאיחוד, עד לאהבה זה לזה, לתמיכה, לדבקות של כולם יחד לחברה אחת יחידה.

כל זאת על עם ישראל לעשות, וזו השיטה שקיימת באופן ניסתר בעם ישראל ונקראת "חכמת הקבלה". עם זאת, אנחנו רואים שאם אנחנו רוצים להסביר לעולם מה זאת חכמת הקבלה, אז בראש ובראשונה היהודים הם אלה שמתנפלים עלינו. כך היה תמיד, את המקובלים צדו, הושיבו בבתי סוהר, הלשינו עליהם. אותו דבר אנחנו חווים היום על עצמנו. זה רק מדגיש, עד כמה המשימה שלנו נכונה.

עכשיו כבר הגיע הזמן להבין שדווקא בהפצה ומימוש חכמת הקבלה מסתכמת ההצלה של העם היהודי ושל האנושות כולה. לכן, אפשר לעקור את האנטישמיות מהשורש, את השנאה כלפי ישראל רק אם עוקרים מהשורש את השנאה של היהודים. שנאתם של היהודים כלפי קיומה של ישראל עצמה כמדינה, מראה עד כמה אנחנו נמצאים במצב נורא של הרס פנימי, התרחקות מהמשימה ההיסטורית שלנו, מתפקידנו בעולם הזה.

נקווה, שיגיע הזמן ונוכל לשכנע את היהודים בכך. גם החיים עצמם ילמדו אותם שהעיקר זה האיחוד בינינו. זה מה שדרוש לעולם, אין צורך בשום דבר אחר, העולם מלא בשפע, הדבר היחיד שחסר זה יחס טוב בין בני האדם. והשיטה לקיום יחס טוב נמצאת דווקא בחכמת הקבלה, בתוך העם היהודי. אם נתחיל לעסוק בזה, אז ודאי שנועיל מאוד לעולם ונהפוך להיות "אור לגויים".

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 11.5.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest