דף הבית / אקטואליה / יהודים-אנטישמים, פרדוקס או חוקיות?

יהודים-אנטישמים, פרדוקס או חוקיות?

שאלה: בזמנינו החלו להופיע ארגונים יהודים אנטי ישראליים, כמו "הקול היהודי לשלום". למעשה, הם קוראים להשמדת מדינת ישראל ואינם רואים זאת כאנטישמיות. מדוע יהודים רבים רוצים שמדינת היהודים תושמד?

תשובתי: מפני שאנחנו מגיעים לכזה מצב בהיסטוריה, שבו עלינו ליצור מעצמנו את החלק המרכזי של האנושות, להראות דוגמה של איחוד ולהוביל אחרינו את העולם, כי בדיוק לזה מצפות מאיתנו כל אומות העולם! אם מאשימים אותנו במשהו, זאת אומרת שהם טוענים שהם תלויים בנו! ואם הם שונאים אותנו, זה אומר שאנחנו באמת כוח, שאנחנו כמו קוץ בגופם, והם לא יכולים שלא להתחשב במצבנו בעולם. מתוך היחס שלהם ניתן להבין שהם מכירים בכך שאנחנו מהווים כוח שלילי, אבל גדול! ועלינו להבין, מה הסיבה לאנטישמיות, ולא לטמון את הראש בחול.

ראשית, כאשר היהודים מסרבים לבצע את ייעודם (למרות שרבים מהם אפילו לא יודעים עליו), הם מחפשים אפשרויות לשרוד, אחת הצורות הללו, זו אותה אנטישמיות גרוטסקית, שבה הם הופכים שונאים גדולים יותר של מדינת ישראל, מאשר האנטישמים בעמים אחרים.

שנית, הם באמת נגד מדינת ישראל! אני עוקב אחריהם ורואה זאת במשך ה 10-15 השנה האחרונות. לפחות פעם בשנה אני נמצא באמריקה, ומרצה שם לפני קהלים שונים. אני מרגיש ורואה שהיהודים עברו שינוי צורה רציני מאוד, מתמיכה, אהבה, מחויבות ונאמנות כלפי ישראל ועד למצב מנוגד לגמרי, הם סבורים שבאופן כזה הם יוכלו לשרוד בצורה בטוחה יותר, להצדיק את קיומם, להסתתר במקום מרוחק ומבודד כדי שאף אחד לא יראה ולא יאשים אותם. לאחרונה זה התפתח עד כדי יצירת ארגונים יהודיים אנטישמיים, שמסתתרים תחת הסיסמה של "אנטי-ישראל", במקום אנטישמיות.

שום דבר לא יעזור! ימשיכו לרדוף אותם, לשנוא ולהשמיד אותם כמו את הישראלים. אנטישמים אינם מבחינים אם אתה יהודי טוב או יהודי רע. אם אתה יהודי, אתה כבר רע.

שאלה: יוצא, שגם יהודי יכול להיות אנטישמי?

תשובתי: עוד יותר גדול! הדוגמה המובהקת ביותר הוא טורקוומדה, האינקוויזיטור הגדול של ספרד. במהלך כל ההיסטוריה של האנושות לא היה אדם אכזר יותר, שרדף כל כך את היהודים, גירש אותם מספרד וגרם להם לכל כך הרבה רע! הוא היה גרוע מהיטלר, למרות שהיה יהודי במוצאו.

מתוך וובינר בנושא "ביטחון של העם היהודי", 8.5.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest