דף הבית / קבלה לעם / יהדות וקבלה / חגים ומועדים / טעם שלא ניתן להשוותו לשום דבר

טעם שלא ניתן להשוותו לשום דבר

שאלה: איזה אור מיוחד אנחנו צריכים להרגיש בזמן החגים? למה אני כבר עשרים שנה חוגג את החגים, טובל תפוח בדבש, צם ביום כיפור, אבל יחד עם זה לא הרגשתי אף פעם שום אור?

תשובתי: כדי להרגיש את האור של החגים ובכלל בכל החיים שלנו, אנחנו צריכים לתקן את עצמנו כדי להפוך להיות מסוגלים לגלות אותו. אנחנו נמצאים באוקיינוס של אור, אבל כדי להרגיש אותו חייב שיהיה לנו כלי. לכל אחד מאיתנו יש רק רסיס מהכלי הזה, לכן צריך לאסוף את הרסיסים האלה ולהדביקם. וכשנידבק זה לזה, נתחיל להרגיש מילוי פנימי בכלי המשותף הזה. אם יש כמה אנשים שרוצים לגלות את האור הזה, אז אנחנו יכולים להתחבר ולהתאחד, ובתוך האיחוד שלנו להרגיש את האור.

שאלה: ומהי ההרגשה הזאת כשמתגלה האור?

תשובתי: אי אפשר לתאר אותה, כמו שאי אפשר להעביר טעם של איזה מאכל אקזוטי שטעמתי כשטיילתי באמריקה הלטינית. אם מדובר על טעמים רגילים, אז אותם עוד אפשר איכשהו לתאר, כך שמשווים עם טעמים אחרים שמוכרים לנו. אבל האור העליון לא דומה לשום דבר אחר בעולם שלנו. אפשר רק לומר, שזה תענוג שממלא לגמרי את האדם, עד כדי כך שהוא מאבד את היכולת לדבר. זה כזה מילוי מלא, שהאדם לא רוצה אפילו לזוז, לומר משהו או לחשוב על משהו, אלא כולו נהנה מההרמוניה הזאת. אני מאחל לכל אחד להשיג את זה.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 30.8.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest