דף הבית / המשבר ופתרונו / טיעונים פילוסופיים על המשבר

טיעונים פילוסופיים על המשבר

דעה (מ. חָזִין, כלכלן): מה יקרה בקרב האליטה, בקרב אותם האנשים שיכולים לקבל החלטות? הקבוצה העיקרית אינה רוצה באופן חד משמעי לשנות שום דבר. יש להם משימה אחת בחיים, למחוץ כל ניסיון בעודו באיבו מלשנות משהו במערכת הזאת שמספקת להם חיים יפים.

וכל מי שמנסה רק לרמוז על כך שהמצב דורש שינויים, מייד מושמד על ידי הקבוצה הזאת. מפני שאינו נתפס כרצון לצאת מהמשבר, אלא כבא לשנות את האליטות.

כתוצאה מזה האפשרויות לרפורמות נעשות מוגבלות, דבר שמוביל לפיצוץ. מי מייצג כיום את הקבוצה הזאת? היא מורכבת משני חלקים עיקריים: אנשי פיננסים בינלאומיים ובירוקרטיה. שניהם לא תופסים את השינויים.

במקום הקומוניסטים של שנת 1917, יש לנו את האסלאם הפוליטי. הוא לא בוחן את האפשרויות של רפורמות של הקפיטאליזם המודרני, אלא הסיסמה שלו היא: "אנחנו נהרוס את כל העולם של האלימות עד היסוד…". "ואחר כך…", לא בא שום דבר במקום. אבל הניצחון יהיה של האסלאם!

תגובתי: בהתאם לחכמת הקבלה, לפנינו התנגשויות בין הקפיטליסטים לבין האסלאמיים בכל רחבי העולם, ואחר כך של שניהם יחד נגד ישראל, דבר שיביא להתגלות של הכוח המתקן, המשיח.

ידיעות קודמות בנושא:
האליטה הגלובלית נגד אנשים
הפוֹרוּם בדָאבוֹס
השלם גדול יותר מסך חלקיו

לינק מקוצר למאמר: https://laitman.co.il/Dn2yU

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest