דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / טיסה לעולם הבא מבלי לזוז ממקומך

טיסה לעולם הבא מבלי לזוז ממקומך

אנחנו חיים במציאות אחת, על אף שמכנים אותה בשמות של העולמות השונים, בכך שחושבים שהם קיימים בנפרד זה מזה, במקומות שונים. כאילו שישנם מקומות שנקראים "העולם הזה", "העולם הבא", עולמות עשיה, יצירה, בריאה, אצילות, גן עדן, גיהינום. נדמה לנו, שמערכת העולמות בנויה כמו היקום שלנו, שבה יש המון גלאקסיות במקומות שונים, קרובים ורחוקים.

המרחב הרוחני נקרא "מקום", אבל מקום זה רצון לקבל, שמשתנה בהתאם לתכונות שהוא רוכש: קרוב יותר להשפעה או רחוק יותר ממנה. אבל הרצון נשאר אותו רצון, שמשתנה ומכנה את המצבים שלו "עולמות", כל מיני מקומות. בדומה לאדם שעובר ממצב למצב, ויכול לומר שעובר ממקום למקום.

מלכתחילה ניתן לנו מצב שנקרא "העולם הזה". ובמצב הזה, במציאות הזאת, אנחנו צריכים להתחבר עם האחרים שגם כן רוצים לשנות את המציאות הזאת, לקדם את התפיסה שלהם. במידה שאנחנו נשנה את הרצונות שלנו, אנחנו נרגיש שכאילו אנחנו מחליפים מקומות למקומות אחרים, ממש טסים ממקום למקום בתוך הרצונות שלנו, בהרגשה שלנו.

וחוץ מזה, במציאות לא מתרחשים שום שינויים. רק על ידי הקבוצה והמאור המחזיר למוטב, חכמת הקבלה, שיטת התיקון, אנחנו יכולים לתקן את התפיסה שלנו, את ההרגשה, מבלי לזוז מאותו המקום שבו אנחנו נמצאים. כלומר, באותם הרצונות שיתוקנו, אנחנו נרגיש את עצמנו אחרת כאילו בעולם אחר.

מתוך ההכנה לשיעור, 24.08.2012

ידיעות קודמות בנושא:
הינומה על פני האין סוף
עולם רוחני – זה לא מיסטיקה
מציאות העולמות העליונים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest