דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / חשובים הקשרים ב"רשת הקריסטלים"

חשובים הקשרים ב"רשת הקריסטלים"

כאשר אנחנו יוצאים להפצה, מגיעים לארגונים שונים, לבתי סוהר, מארגנים "שולחנות עגולים", אנחנו מגלים בעיות ברשת המקשרת. זהו תיקון של רשת הקשרים, ולא יותר מזה. אנחנו מגלים את מקום השבירה ואת עוצמתו, מבקשים על כך את התיקון ולא מבקשים על אף רצון פרטי. התפילות שלנו אינן על אדם מסוים, אלא על הקשר בין בני האדם ולכן זה נקרא "תפילת רבים".

אי אפשר לבקש על אדם אחד, כך לא ישמעו אותך. הרי ה"כלי" נוצר בין שני אנשים. שני אנשים היא הכמות המינימלית. הרצון ליצור קשר נכון בין השניים מהווה את ה"כלי" הרוחני.

אני לא יכול להתפלל לבורא שיעשה לי טוב, אלא אני חייב לבקש על מישהו אחר, שיהיה טוב עבורו. ואם אני מתפלל עבורו, זה אומר, שאני מתקן את קשר שלי עימו. ואז זה עובר דרכי, ואם אני כולי מרוכז בו, אז אני מגיע לגילוי רוחני. האדם שביקשתי עבורו ירגיש טוב משום שהוא ייפטר מהבעיות, ואני ארגיש טוב בעקבות גילוי הבורא.

אני הופך לגו"ע ולכן המימוש עבורי הוא בכוונה שלי שמשמשת כמילוי עצמו. האדם השני הוא אח"פ, והמימוש שלו הוא בגילוי האור.

חשובה רק מערכת הקשרים שלנו. בעולם שלנו נראה לנו שחשובים המרכיבים עצמם של "רשת הקריסטלים", שהאנשים עצמם הם נושאי הרצונות. הדבר אינו נכון, אלא הרצון הרוחני מתמקד דווקא בקשר ביניהם. עלינו לראות לפנינו דווקא את הקשרים הללו.

לכן כאשר אנחנו מתחברים עם הקהל, הקשר עם האדם הוא החשוב ביותר. ואת זה עלינו להסביר לו בסופו של דבר בצורה זו או אחרת, שיבין שאם יהיו בינינו קשרים טובים ומתוקנים, כולנו נתמלא וישרה בנו מלוא שפע. לא חשוב כיצד ישיגו זאת, אך האדם ירגיש טוב. כל מה שכרגע הוא רוצה, יתממש. ולאחר מכן הרצונות שלו ישתנו, מהמילויים הגשמיים במיוחד, ליותר ויותר רוחניים.

מתוך ההכנה לשיעור, 15.08.2013

ידיעות קודמות בנושא:
מדוע התקופה שלנו כה מיוחדת?
לשמור לא על הכיס, אלא אחד על השני
עבודה מעשית מפנה מקום לגילוי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest