דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / חרם על ישראל או משחק של הכוח העליון?

חרם על ישראל או משחק של הכוח העליון?

שאלה: האם הניסיון לא לאפשר לישראל להשתתף בתחרות גביע העולם בכדורגל, זה גם כן משחק של הכוח העליון איתנו?

תשובתי: בוודאי. והכוח העליון הזה משחק דווקא עִם ישראל. הוא רוצה שנתחיל להסתכל על החיים בצורה רצינית ונגלה את סודם. הכוח העליון יעורר ויקומם את כל העולם נגד ישראל. המצב שלנו כל הזמן ילך ויחמיר, עד שנבין שאנחנו בעלי בחירה חופשית ויכולת להביא טוב לעצמנו ולעולם כולו.

העולם מחכה ומצפה מאיתנו לזה. לא במקרה כולם מכוונים בצורה כזאת נגד ישראל, זהו הכוח העליון שמכוון את כל העמים נגד היהודים, בכך שמעמיד אותנו במצב קשה מאוד. וכאן מתגלה חכמת הקבלה, שמסבירה, שכך זה צריך לקרות, עד שלא נגלה את סוד החיים. אז נבין מדוע כל העולם לא אוהב את היהודים, ומה היהודים חייבים לעשות עם זה, כיצד לפתור את הבעיה הזאת.

שאלה: ככל הנראה, הניסיון הזה של החרם של קבוצת כדורגל זו רק ההתחלה, ואנחנו נשאבים למלחמה על הקיום נגד כוחות עצומים?

תשובתי: אנחנו לא מנהלים מלחמה נגד כוחות, אלא נגד כוח אחד עליון. בעל הסולם כותב ב"הקדמה לספר הזוהר", שכל האסונות שבעולם קורים באשמתו של עם ישראל שלא מבצע את המשימה שלו. כששמעתי זאת בפעם הראשונה, היה לי קשה מאוד לקבל את זה. אבל מה לעשות, זו האמת. אנחנו לא יכולים להסתתר מפניה, אלא חייבים לפתור את הבעיה הזאת. אחרת העולם ילך וישקע בחושך יותר ויותר גדול. אנחנו אפילו לא מתארים לעצמנו למה יכול להגיע העולם שלנו.

לפני 30-20 שנה אף אחד לא יכול היה לתאר לעצמו שהעולם ימצא את עצמו במשבר ובחושך כזה, ויהיו בו כל כך הרבה אכזריות, מלחמות, סמים. עָם ישראל חייב להביא אור לאומות העולם, לכן אנחנו צריכים לפתוח את עצמנו עבור האור העליון, כדי שדרכנו, כמו דרך צינור, דרך המעבר הזה, דרך "ממלכת כוהנים", האור יתחיל להישפך לעולם, ואז העולם יירגע.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 31.5.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest