דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / חצי צעד אחרי הגבר

חצי צעד אחרי הגבר

שאלה: עכשיו בחברה שלנו נצפה האמצעי לארגון הנשים הבא. ישנן נשים שקטות, שתקניות, שעובדות הרבה מאוד, אך לא רואים ולא שומעים אותן. וישנן נשים "פמיניסטיות", שבאופן פעיל מגינות על עמדתן, והן על פי רוב, לא זקוקות לגברים. אבל אנחנו אומרים שהשיטה שלנו היא תמיכה הדדית הכרתית…

תשובתי: אנחנו נותנים לנשים להתקדם קדימה, מעבירים להן ידע, יוצרים תנאים, אבל כל זה רק תחת "קורת הגג" שלנו, ובשום אופן לא בנפרד.

אבל אנחנו דורשים, שמצידן תהיה תמיכה ברורה, לא לפרוץ קדימה, לא להורות, אלא לתמוך ולעזור. זה לא שהן נמצאות ברקע מאחור, אלא זה פשוט מקומה של האישה, שבעזרתו היא באמת עוזרת ומשתתפת בעצמה בצורה פעילה בתהליך הרוחני, חצי צעד אחרי הגבר.

כך זה היה תמיד בכל משק בית טבעי, וכך זה צריך להיות בהתאם למבנה של "זעיר אנפין" ו"מלכות". כאשר "מלכות" מגיעה עד לחזה ד"זעיר אנפין", זהו מצבה המקסימלי. ובעתיד, בגמר התיקון, "מלכות" תעמוד בשווה עם "זעיר אנפין", זה נקרא "שני המאורות הגדולים".

לכן, מהאישה נדרש שהיא תנהג באופן מדויק בהתאם למערכת העליונה. אם המערכת העליונה הייתה אחרת, אז לא היו בעיות. אנחנו צריכים לעשות כל מה שמוביל אותנו קדימה בהתאם לטבע.

שאלה: אבל איך אפשר לממש את זה באופן מיידי?

תשובתי: נשים צריכות לתמוך, לעזור, כאילו לפקח על הקבוצה הגברית, להיות עבורם כמו אימא, לרכך הכול. גם הן חוות בעיות לא פחות רציניות, אבל אצלן זה עובר ביתר רכות, מפני שהן קרובות יותר לטבע, ודווקא באפשרותן לרכך את המצב גם עבור הגברים.

מתוך השיעור הווירטואלי, 07.04.2013

ידיעות קודמות בנושא:
יחד מכבים את כל הבעיות
מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה
לא להלחיץ, אבל ללחוץ

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest