דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / חמאס ישמיד בעצמו את הטילים שלו

חמאס ישמיד בעצמו את הטילים שלו

שאלה: מה זה אומר, לבצע את הייעוד של עָם ישראל, לחזור אל הדת?

תשובתי: לא, זה לא נדרש. צריך רק להתחיל לעסוק באיחוד העָם. זה נקרא חכמת הקבלה, חכמת החיבור והאיחוד. חכמת הקבלה מדברת רק על זה.

כי חכמת הקבלה מסבירה על מבנה העולם והמערכת הכללית הגדולה שמנהלת אותו. המערכת העליונה של ההנהגה מסודרת בכזאת צורה, כדי לעזור לאנשים להבינה ולהשיגה. וזה אפשרי רק על ידי התנתקות ממנה ולמידה שלה בהדרגה מתוך המצב הזה.

דווקא הודות לכך שאנחנו מחולקים, מפורדים, שבורים, אנחנו מתחילים במקצת לגלות את המערכת העליונה הזאת של ההנהגה "כיתרון אור מתוך חושך". המערכת הזאת היא יחידה, מושלמת, אינטגרלית, אנלוגית ואנחנו צריכים לבנות את עצמנו מבפנים בהדרגה באופן זהה.

ברגע שאנחנו מתחברים בינינו בכזה "מעגל" כללי משותף, שבו כולם שווים, שכל החברים עוזרים זה לזה, כולם מקושרים בקשרי אהבה, אז המערכת העליונה מתחילה לפעול עלינו בטוב ועוזרת לנו. אז אנחנו מתקדמים לטוב.

אבל ישראל נמצאת במרכזה של כל האנושות, ביסוד של כל הדתות והאמונות. ולכן, ברגע שאנחנו מתחילים להתקדם לטוב, בזה שמתאחדים להיות כאיש אחד בלב אחד, אנחנו מיד מעבירים את הכוח הטוב הזה לכל העולם.

כל העולם גם כן מתחיל להרגיש את עצמו עגול, מקושר. פתאום כולם מבינים כמה זה נפלא להימצא בחיבור עם אחרים ועד כמה האינדיבידואליות והתחרותיות, הצימאון שלנו לכסף ולשליטה מזיקים לנו. להיפך, הרבה יותר טוב להיות שווים, מאוחדים יחד.

היחס הזה יוצא מישראל ומשפיע על כל העולם, בכך שמביא לכך שכל האנושות מתחילה לקבל כזאת צורה "עגולה". באופן כזה, במקום מקור שלילי, ישראל הופכת למקור של טוב עבור העולם כולו.

כזאת משימה ניצבת לפנינו, שזה אומר: "להפוך להיות אור לגויים". וזה הדבר העיקרי שעלינו לעשות.

ודאי, שכל עוד מתנפלים עלינו צריך להילחם ולהתגונן כדי לעצור את הטילים. אבל אנחנו צריכים להבין, שהפעולה הצבאית עצמה לא תביא לשום פתרון. כולם כבר מבינים את זה. לא יהיה לנו מקום בעולם הזה אם אנחנו נישאר כך כפי שאנחנו.

הצבא נחוץ עד שאנחנו נתחבר בתוכנו עד כדי כך, שהחמאס ישמיד בעצמו את הטילים והמנהרות שלו הודות להשפעה שלנו. כי הם מקושרים איתנו, ועל ידי הפירוד שלנו בתוך עָם ישראל אנחנו מזמינים על עצמנו את האש שלהם.

כך הם באופן בלתי הכרתי נלחמים עם הרע שנמצא בתוכנו. וברגע שאנחנו נהפוך את הרע שלנו לטוב ונכסה את עצמנו באהבה, ככיפת מגן של אהבה במקום מערכת "כיפת הברזל" נגד הטילים, אז האויבים ייהפכו לידידים וגם כן ירצו להצטרף אלינו וללמוד מאיתנו.

הם כולם נורא רוצים להיות יחד איתנו, אבל אנחנו על ידי הפירוד הפנימי שלנו דוחים אותם, משליכים, מולידים בהם שנאה, מהווים את הסיבה של כל האסונות בעולם.

שאלה: על איזה רע אתה מדבר?! עָם אחר במקומנו היה משמיד מזמן כאלה שכנים עוינים. ואילו אנחנו מרפאים את האויבים בבתי חולים שלנו בעיצומה של המלחמה.

תשובתי: אבל זה בכלל לא מה שהם רוצים מאיתנו. בתי החולים שלנו בכלל לא מעניינים אותם. הם רוצים לקבל מאיתנו טבע אנושי חדש, כדי שביניהם ובכל העולם תשרור השתתפות הדדית, חיבור, אהבה, ייווצר מעגל של איחוד.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 422, 22.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
צריך לפתור את הבעיה מהשורש
מי אנחנו – עָם או אוסף של פליטים?
עדיין לא מאוחר לפנות לדרך הטובה

One comment

  1. ג׳ויה עדי

    מי יתן וה׳ יתן בנו את הכוח להיתאחד ולהפוך לאחד והחיבור הזה שאנו מייחלים לו. בא יבוא ונוכל לקיימו הן בפיזי והן ברוחני. ובא לישראל גואל כאן ועכשיו. אמן.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest