דף הבית / קבלה ומדע / טבע / חלוקת הזמן בחיים החדשים

חלוקת הזמן בחיים החדשים

laitman_2008-11-14_6987_70.jpg

שאלה: בכל רגע ורגע נהיה ברור יותר, שלא רק במדינות העולם השלישי, אלא גם במדינות מפותחות באירופה ואמריקה יש עודף אוכלוסיה. אין עבודה עבור כולם. כיצד אתה רואה את עניין התעסוקה בעתיד?

תשובתי: המשבר מזהה את הייצור המיותר. לכן אנחנו חייבים להגיע לייצור של דברים נחוצים בלבד לקיום הנורמאלי, לא יותר. עקב כך יתגלה חוסר תעסוקה לרוב אוכלוסיית העולם. כבר היום בכל מקום במדינות המפותחות מתרחש צמצום מאולץ של שעות העבודה. הרבה מפעלים עוברים לעבודה של ארבעה ימים בשבוע. הוכח שהמעבר לשבוע עבודה מקוצר חוסך כסף על אחזקה, עובדים לוקחים פחות ימי חופשה וימי מחלה ועולה המוטיבציה לעבוד טוב יותר.

צריך לזכור, שדווקא מצב הדיכאון במשבר של 1929 הביא למעבר לעבודה של חמישה ימים בשבוע. לפני כן אנשים עבדו שישה ימים בשבוע, במשך 12 – 14 שעות ביום. על ידי צמצום ימים ושעות עבודה, נוכל למצוא פי שניים מקומות עבודה לבני האדם…

שאלה: אבל בכל מקרה נשארת השאלה, מה יעשה אדם בזמנו הפנוי? האם על ידי פיתוח תעשיית שעות פנאי לא נפר את האיזון עם הטבע, שאליו עלינו להגיע, ואשר הוליד את המשבר הנוכחי?

תשובתי: הטבע משחרר אותנו מהעבודה לא כדי שנעביר את הזמן בנעימים, אלא כדי שנשיג איזון ושיווי משקל עימו – להשיג את תכונת ההשפעה והאהבה. לכן את הזמן הפנוי אנחנו חייבים לארגן ללימוד טבע האדם והעולם, כדי לאזן את תכונותיהם.

וזאת ניתן לעשות על ידי חוכמת הקבלה. חיוני ליצור מרכזים ללימוד שיטתי, אוניברסיטה עממית וכו'. את הזמן הפנוי מהעבודה, האדם חייב להעביר בלימוד ההידמות שלו לטבע. חשוב להסביר, שהופעת הזמן הפנוי מתרחשת לפי התוכנית של הטבע, ודווקא לשם יישום תוכנית זו!

רשומות קודמות בנושא:
כלכלה – התארגנות בהתאם להכרחיות
הדור החדש יבחר בעולם חדש
כיצד נוכל לחיות ללא אגואיזם?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest