דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / חכמת הקבלה ועבודה מדעית

חכמת הקבלה ועבודה מדעית

שאלה: אם סיפוק הצרכים הגשמיים שלי תלוי בעבודה המדעית שלי, אז למה עליי לוותר עליה? איך אפשר לספק את כל מה שנחוץ לחיים כדי להיות פנוי לעסוק ברוחניות?

תשובתי: אם זו העבודה שלך והיא לא הגורמת נזק לבני אדם, אז אתה יכול להמשיך לעסוק בה כמה שצריך. במקביל, תעסוק בחכמת הקבלה ואחר כך תבין עד כמה הכול משתלב יחד בצורה הרמונית, כך אתה יכול להמשיך במשך כל החיים. אל תחשוב, שאסור לעסוק בשום דבר פרט לחכמת הקבלה. אתה תתמצא בעצמך ותראה שהתחום המדעי שלך וחכמת הקבלה יכולים להיות מתואמים, ויכול להיות שפתאום תגלה שאתה יכול להוסיף את האחד לשני, הסבר לחכמת הקבלה מתוך המדע ומחכמת הקבלה למדע.

שאלה: בשביל מה ניתנים לאדם כישרונות על ידי הבורא, אם לאחר הגעתו לחכמת הקבלה לא צריך להשתמש בהם?

תשובתי: כל הכישרונות לא שווים דבר בהשוואה לְמה שמגלה חכמת הקבלה. אני מבין את הלבטים, אני בעצמי עברתי את אותם לבטים לגבי התחביבים שלי, כאשר נדמה שלפניך נמצא משהו לא ידוע, לא גלוי, סודי, ואתה משתוקק אליו, מנסה למצוא. אבל לאט לאט זה ייעלם. תעסוק במדע שלך, ויכול להיות שבעזרת חכמת הקבלה, תוכל להוסיף אליו פנים חדשות ובאמת תגלה גילויים מדעיים על בסיס מה שתקבל מתוכה, זה בהחלט אפשרי.

יש לי לא מעט תלמידים, שעוסקים בעבודה מדעית בתחומים שונים וכולם מנסים להשתמש בחכמת הקבלה בעיסוק המקצועי שלהם. אגב, אני מקבל בברכה את המדע ותמיד שמח לשוחח עם מדענים. כמה פעמים בחודש באולפן אצלנו, נערכים מפגשים עם מדען ואנחנו משוחחים איתו, על איך חכמת הקבלה יכולה להתחבר ולהשלים באופן הדדי את אותו המדע שהוא מייצג.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 10.4.2016

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest