דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / חינוך גלובלי בעולם גלובלי

חינוך גלובלי בעולם גלובלי

Laitman_2011-06_kongress-moskva_7988_us.jpg

אנחנו צריכים אט-אט להביא את ההסברים שלנו לכל אדם, בשפה שלו, ברמה שלו, בהדרגה, עד שהאנשים יוכלו להרגיש שדווקא החיבור והקשר בינינו מאפשר לנו להרגיש חיים אחרים, כאילו בכוכב אחר, במימד אחר.

אי אפשר לדבר על זה בבת אחת. אנחנו צריכים תמיד לפנות לאדם הפרטי ולקבוצות אנשים בדרגות התפתחות שונות, בהתאם לרצון שיש להם. ולכן בהתחלה ההסבר צריך להתנהל בשפה המובנת להם: "יהיה לכם טוב, לא יהיו לא מלחמות ולא טרור ולא סמים. הילדים שלכם יהיו מוצלחים יותר. יהיו פחות גירושין וכן הלאה".

צריך לפנות לשכבות אוכלוסיה שונות בצורה המתאימה להן: ישנם כאלה שאוהבים יותר סרטים, אחרים אוהבים מוזיקה, יש שאוהבים ספרים, ישנם כאלה שניתן לגשת אליהם דרך המדע, דרך הכלכלה, דרך כל מה שרק אפשר.

הסביבה צריכה להיות דומה לספֵרה שמקרינה על כל אדם הרבה מאוד אפשרויות להבין מהו העולם הגלובלי שבו אנחנו קיימים. כשם שהעולם הוא גלובלי, כך גם מערכת החינוך צריכה להיות גלובלית, כלומר לכלול בתוכה את כל צורות ההשפעה, בכל הרמות, בכל הצורות, בכל השפות, מצד כל מה שסובב את האדם.

צריך לבנות כזאת מערכת חינוך. בלעדיה האנושות לא תתקדם. היא תיחשף לבעיות וצרות שונות, ובכל מקרה תיאלץ לבנות את עצמה בצורה כזאת. הרי בכך היא מממשת את העצמאות שלה. בכך שהיא בונה לעצמה את הסביבה כדי להשתנות ולהיתקן, היא מממשת את הבחירה החופשית שלה. ולכן היא בונה את עצמה בדרגת האדם.

מתוך ישיבת תוכן על ספר חדש שייצא לאור בשפה העברית, 11.07.2011

ידיעות קודמות בנושא:
מתוקן = מאוחד
חינוך העולם החדש
על מה מרקס לא סיפר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest