דף הבית / אקטואליה / חיים חדשים 748 – ניסיון ההפיכה בטורקיה
jhho

חיים חדשים 748 – ניסיון ההפיכה בטורקיה

האביב הערבי, המוסלמי, הקיצוני, עוד יימשך בגדול. העולם מתקדם לפי תכנית הבריאה לחיבור הדדי מושלם ובדרך לשם נצטרך להכיר ברע וכל הרע שקיים זו השנאה בינינו. (הרב ד"ר מיכאל לייטמן בשיחה עם אורן לוי ויעל לשד-הראל)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "ניסיון ההפיכה בטורקיה".

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

האביב הערבי, המוסלמי, הקיצוני, עוד יימשך בגדול. העולם מתקדם לפי תכנית הבריאה לחיבור הדדי מושלם ובדרך לשם נצטרך להכיר ברע וכל הרע שקיים זו השנאה בינינו. היו שחלמו על קומוניזם, אחרים על קפיטליזם, אח"כ על איחוד אירופי אולם הכול קורס. תכנית הבריאה תמיד דחפה אותנו קדימה אך כיום עלינו להכירה ולפעול על פיה בעצמנו. עלינו ללמוד מה הטבע דורש מאתנו, להכיר ברע שהוא האגו והשנאה ולתקנו לאהבה.

העם הטורקי, חציו נמשך לאירופה ולמערב וחציו לאסלאם. אלה שני כוחות מנוגדים. הקו המקשר בין כל ניסיונות ההפיכה בעולם הוא גילוי הרע שבטבע האדם, הרע אינו הניגוד בדעות, אלא שהאחד רוצה לשלוט על האחר במקום להתחבר מעל השוני. כולנו חייבים להיות מחוברים וזה ייתכן רק בהתעלות מעל הטבע שלנו, אם נדרוך על האגו נוכל מעליו להתחבר. לכל אחד צריך להיות חופש לעשות מה שהוא רוצה ועם זאת, כולם ירגישו כמו חברים. תמיד היו ניגודים בין אנשים, אך כיום הטבע מחייב אותנו למצוא שיטה לחיבור לאיזון, למצוא את הקו האמצעי.

תוכניות קודמות:
חיים חדשים 747 – אהבה אבן הבניין של המציאות
חיים חדשים 746 – ארבעת השלבים שביסוד החיים
חיים חדשים 745 – גנטיקה רוחנית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest