דף הבית / המשבר ופתרונו / חיבור מול פצצת זמן מתקתקת

חיבור מול פצצת זמן מתקתקת

אנחנו לא מבינים שהקשר בינינו הוא נשק רב עוצמתי, אשר איתו אפשר לשנות הכול. על ידי כוח החיבור אנחנו יכולים לנהל את כל החיים שלנו, רק צריך לקחת אותו בידיים ולהתחיל לעבוד.

כל השינויים החיוביים יכולים לבוא רק מתוך הקשר בינינו. אם כולנו יחד נתחיל לחשוב בצורה כזאת, אז זה יחייב כל אחד מאיתנו, מפני שהחברה משפיעה עלינו את כל המחשבות שאנו חושבים. כך נשפיע זה על זה ונתלכד לכוח אחד של השפעה הדדית, שבתוכה נתחיל לגלות את העתיד שלנו, המצב הטוב ביותר.

השינויים יכולים להתרחש מהר מאוד. תיקון העולם נמצא כבר בנטייה לאיחוד הזה, אפילו שעדיין לא השגנו אותו. העולם בכל התוקף דורש את זה, צריך רק להתחיל ונראה איך מתקדמים.

כל המערכת העולמית נמצאת במתח פנימי נוראי, אנחנו רואים שבעולם מתרחשים אירועים נוראיים, הכול הרי קשור במערכת אחת, והקשר בין כולם הוא מאוד מתוח. זו באמת פצצת זמן שכל הזמן מתקתקת. אנחנו נמצאים על סף פיצוץ גם באקולוגיה וגם בחברה ובכל התחומים. המתיחות מגיעה לשלב קריטי שאנחנו כבר לא יודעים איך לצאת ממנו, מצב כזה קורה רק לפני מלחמה. לכן העולם דורש מאיתנו לעשות מאמץ קטן לחיבור. צריך רק להתחיל ואנחנו מייד נתקדם לחיים טובים יותר.

מתוך שיעור על מאמר של הרב"ש, 04.02.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest