דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / חיבור הנשמות = הידמות לבורא

חיבור הנשמות = הידמות לבורא

עלינו להרגיש לעומק את כל הניגודיות לאור ולהביא את עצמנו למצבו. ואם אינני מושך אליי אור, אני מרגיש ייסורים, כי זה מאוד מר להרגיש את עצמך מנוגד לבורא. לכן, כדי לתת לנו הזדמנות להתפתח בצורה נכונה, מביאים אותנו למערכת של "קבוצה קבלית". במקום להימצא בוואקום, מבלי לדעת כיצד להתפתח בניסיונות להידמות לאור, במקום זה אני נמצא בקבוצה.

אני יכול לעבוד על האיחוד עם הקבוצה, עם אנשים כמוני המשתוקקים לאותה המטרה. יוצא, שבמקום לעסוק במשהו בלתי נראה, בחלל הריק, מבלי להתמצא ולדעת מהיכן מגיעים הייסורים ומה מתרחש, אני עוסק בעבודה מובנת על איחוד, והחיבור בינינו פותר את כל הבעיות!

אך כיצד ניתן להחליף הידמות לבורא – בחיבור הנשמות? – בעולם אין סוף אנחנו היינו אחד שלם, נשמה אחת של אדם, ואחר כך נשברנו לחלקים, נשמות פרטיות, לכן הצלחנו להרגיש במקום עולם אין סוף את עולם (השבור) שלנו. כך ששבר אותנו, האור יצר בנו תכונות המנוגדות אליו, הנשמה הפכה להיות הפוכה לאור!

אך אם אנחנו מתקנים את השבירה בשיתוף, כך שמתחברים חזרה, אנחנו עושים פעולה כדי לגלות את האור, להפוך להיות כמוהו. במקום להשוות את עצמנו עם האור שנסתר, אנחנו משווים את עצמנו עם הרצונות שמובנים ומורגשים. נדמה לנו, שקוראים לנו לעסוק באיחוד בין בני האדם ולבטל את האגואיזם שלנו, כמו ילדים טובים, אך כשאנחנו עושים זאת, אנחנו מגלים אור בחיבור בין הרצונות. הרי האור שבר את עצמו והסתיר את עצמו שם, בתוך הכלים השבורים.

יוצא, שהאפשרות לעבודה בקבוצה זו הקבלה המעשית האמיתית ביותר. אנחנו מבצעים את הפעולות הנגישות לנו, ולמעשה מגלים את האור העומד מאחורי השבירה. כך אנחנו מבררים את הניגודיות שלנו לאור, משתווים עימו ומתחברים, עד שהאור והכלי מתמזגים לאחד שלם ושווים ביניהם, וחוזרים חזרה לעולם אין סוף.

מאחר וגילינו 620 מצבים ההפוכים לאור, מדרגות המפרידות בינינו ואותנו מהאור, גילינו את הניגודיות שלנו לאור פי 620 פעמים, כעת אנחנו מבינים טוב יותר את אור האין סוף פי 620 פעמים, מגלים את הנשמה הכללית ואת כל האור הממלא אותה, את הבורא.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם מספר "שמעתי", 03.09.2010

רשומות קודמות בנושא:
הסתרה למען הצלה
מ-3 עד 5 שנים: טיסה נורמאלית
תמונת ההולוגרמה של הנשמה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest