דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / חיבור בינינו, המורכב מעשר ספירות

חיבור בינינו, המורכב מעשר ספירות

כנס איחוד בצפון, בשיחה המוקדשת ליורצייט של הרב"ש:

זה לא מספיק סתם להשתדל להתחבר עם הניצוצות של החברים. לזה צריך להוסיף לימוד, שייצב אותי בצורה נכונה וילמד להתקשר נכון עם הניצוצות האלה. כי אני לא יודע באיזו צורה צריך להתחבר, אני לא מכיר את המערכת הרוחנית. לכן אני קורא עליה, שומע, לומד. אני מגלה ומכיר בכך שאנחנו צריכים להתחבר לתוך מערכת שמורכבת מעשר ספירות, מ"פרצופים", "עולמות", "אור מקיף", "אור ישר". כל השמות האלה מתארים את החיבור בינינו שאותו אנחנו צריכים להשיג.

והעיקר, לכוון את עצמנו לעזרה מלמעלה. לא מספיק לחשוב על החיבור עם הניצוצות של החברים, צריך עוד מישהו שיחבר אותנו. אני צריך לפנות הלאה, לכוח העליון, כדי שהוא יעשה את העבודה הזאת. אני מביא לכוח העליון הזה את הקשר השבור שלנו ומתלונן על כך שאני לא מסוגל להתחבר. כמו תינוק, שבא לאימא ואבא ובוכה שלא יוצא לו, נשבר ולא מתחבר, לא נדבק אחד עם השני.

האור העליון שבר בכוונה את הקשר בינינו, כדי שאנחנו נבקש לשחזר אותו בחזרה. וכשאני מגיע לעליון עם בקשה כזו, ולא לבד, אלא יחד עם החברים, זה סימן שאני כבר נמצא במערכת הנכונה. זה נקרא "ישראל, אורייתא וקב"ה, חד הוא".

ישראל, זה אנחנו כולנו, מכוונים "ישר – אל". אורייתא (תורה), זה האור שאותו אנחנו מחפשים, כדי שידביק אותנו בינינו. את הפעולות שלו אנחנו לומדים מהספרים. וקב"ה זה הכוח העליון, המקור של האור המחזיר למוטב ומדביק אותנו. ולכן הוא נקרא "המחזיר למוטב", למצב הטוב שהיה קיים לפני השבירה. כך אנחנו משיגים את התיקון.

ישנם כאן המון שלבים שאותם אנחנו צריכים לברר. אבל שום בירור אני אף פעם לא יכול לעשות לבד. כי אני כל הזמן אשתדל לעשות אותו עם עצמי, בתוכי, ואניח שיש לי מספיק כוח ואפשרויות כדי לפנות לבורא, לצעוק.

אבל אני לא אוכל לפנות אליו אם אני לא אציג לו את הכלי השבור, שמורכב לפחות מעשרה חברים שרוצים להתחבר. אני אהיה אחד מהם. ואם ישנם כאלה חברים, שמבינים שצריכים להתחבר, כדי לגלות ביניהם את הבורא ושמנסים לפנות לבורא, לכוח ההשפעה והאהבה שישרה בינינו, אז זה יתרחש.

מתוך שיחה המוקדשת ליורצייט של הרב"ש, 20.09.2012

ידיעות קודמות בנושא:
כיצד לנצח במאבק עם עצמך?
תפילה על הבלתי אפשרי
העולם שנבנה על פי בקשתי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest