דף הבית / המשבר ופתרונו / חוק נוקשה של הטבע

חוק נוקשה של הטבע

כנס בסוצ'י. שיעור מס' 6.

שאלה: אנחנו צריכים לקחת את החיסרון של ההמונים ולהביא אותו לקבוצה כדי שאפשר יהיה לכוון אותו לאיחוד. איך אפשר ליישב את זה עם המצב באוקראינה ששם נערכת מלחמה?

תשובתי: אתה לא יכול לעשות שום דבר. זהו מצב אגואיסטי כללי בעולם, שמתגלה בצורה כזאת בנקודות שונות שלו. אנחנו אפילו לא משערים כמה מלחמות מתנהלות עכשיו. עליהן לא כותבים ולא מדברים. האם באפגניסטן הכול רגוע? לא. באפריקה אנשים הורגים זה את זה וכולם שותקים. ויש עוד נקודות חמות בעולם!

קיים האגו הכללי, שאותו אנחנו בינתיים לא מסוגלים לאזן. אנחנו לא יכולים להקנות להתפתחות האלטרואיסטית שלנו את אותה המהירות שאיתו מתפתח האגו. לכן האירועים השליליים בעולם מתפתחים מהר יותר בהשוואה לאירועים החיוביים. אנחנו מכניסים שינויים, אבל הם עדיין לא מספיקים. אני מקווה שהשנה אנחנו נתחיל לצאת לדרגה של איזון נורמלי.

מה שקורה, זה חוקים מדויקים, נורמליים נוקשים, ללא שום מכשולים מהבורא. תפסיקו לדמיין איזה רצון עליון. ישנו כוח שמהווה בפני עצמו חוק קבוע ויחיד. אין שום דבר אחר!

שום התחרטויות, שום רגישויות. העניין הוא, שאנחנו מנסחים הכול דרך הרגשות של האדם, בשפה גשמית. אבל למעשה לבורא, לטבע, אין רגשות! רק כדי להעביר איך שהוא את השיטה הרוחנית, אנחנו מתארים אותו במילים של העולם הגשמי.

לכן, כל מה שנוגע למצבה של אוקראינה ומקומות אחרים בעולם, זה תוצאה של חוסר איזון בין הכוחות ימין ושמאל. אין מה לעשות. צריך לפעול, צריך להשתדל לאזן אותם.

שאלה: אבל איך להתייחס לזה?

תשובתי: רק להפיץ את מטרת הבריאה, את האיחוד, את החיבור, שום דבר אחר. כל השאר לא יביא לשום דבר. אנחנו הגענו לאותו החלק בהיסטוריה, כאשר התיקון צריך להתממש או בדרך טובה או בדרך רעה. לכן אין מה לעשות, פועל חוק מאוד רציני ומדויק.

מתוך שיעור מס' 6 בכנס בסוצ'י, 14.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
המקום הבטוח ביותר על פני כדור הארץ
קו הסיום כבר קרוב
יורו-מיידן: אמריקה נגד אירופה – לזרוע כאוס במדינה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest