דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / חדשות עם הידיים שלנו

חדשות עם הידיים שלנו

שאלה: היום אנשים משתמשים באינטרנט כעוד צעצוע נוסף. איך אפשר לקדם את האדם לקשר יותר איכותי וחיובי עם אנשים אחרים ועם הרשת בכללותה?

תשובתי: חשוב לזכור, שבקשר בינינו מתגלה איזו מהות של החיים. בסופו של דבר, הודות לרשתות החברתיות אנחנו מסוגלים ליצור איזה חום כללי משותף ופנימי בינינו. וכל אחד יוכל לקבל אותו.

החום הפנימי הזה יורגש על ידִי בעוצמה כה רבה, באותה מידה שאני אכלל חזק ברשת העולמית הזאת. אם, בהימצאי במערכת, אני אשמע, אראה וארגיש פחות, מאשר קודם לכן, זה סימן, שאני צריך להשפיל את עצמי כלפי המערכת כמו כלפי הקבוצה.

המערכת תחנך אותי בכזאת צורה, כדי שאני אעלה בהדרגה משיתוף פעולה הדדי עם אנשים מסוימים לדרגה יותר עליונה. ואז אני אוכל לתפוס את מהות החיים, הרגשת חום, חיבור, שיתוף פעולה, את מה שאנשים מרגישים היום במעגלי-שיח, כאשר השׂכל, הרגשות והמחשבות המשותפים ממלאים אותנו.

שאלה: מה יקרה, כשאני אכנס לאינטרנט חדש, דבר שלא היה קודם?

תשובתי: נניח, שמראים לך חדשות באופן שטחי ומשעמם. אבל אתה יכול לגלות ולדעת יותר, אם באופן ידידותי תתחבר עם כולם דרך מסנן מסוים. אז המערכת תגלה לך חשיבה אנליטית בכזאת רמה, שאתה תראה את כל הפרטים הקטנים של מה שמתרחש. בכל פעם אתה תעלה לרמת קשר, הסבר, הבנה והתפעלות יותר ויותר גבוהים.

בסופו של דבר, הרצון העכשווי שלך מכוון לתענוג מהמערכת בכללות, אחרת בשביל מה אתה נכנס לתוכה? אתה לא יכול ליהנות סתם מזה שאתה מקושר עם מיליוני בני אדם. העיקר זה הרגשת הכוח והאיכות של הקשר. הרשת גדֵלה כלפי מעלה, אבל צריכה להתפשט גם לרוחב. את כל זה צריך לפתח בהדרגה עם מומחים.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 138, 07.02.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לא רוצה ללמוד, רוצה ליהנות
"טמגוצ'י", משחק העתיד?
הרשת שתפסה אחד מכל 12 אנשים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest