דף הבית / המשבר ופתרונו / חדשות מלאות בדם

חדשות מלאות בדם

הערה: בלוגֵר ידוע כתב לאחרונה שנעשה יותר ויותר קשה להדהים את האנושות במתרחש בעולם. אנשים מעכלים חדשות מלאות בדם על פעולות טרור הבאות בזו אחר זו, על נערים שמסוגלים לדקור אדם בסכין וכבר לא מתאבלים על ההרוגים, מפני שכך צריך לעשות מדי יום.

תשובתי: הצימאון למחזות כאלו מגיע אלינו מימי קדם, כאשר היו בכוונה הורגים בני אדם, גורמים להם למומים, עורכים קרבות ועוד. האנושות לא יכולה בלי זה. זהו לא סתם צורך של האדם בן זמנינו, אלא הצורך של האדם בדם.

אנחנו חווים משבר רציני של התודעה, כאשר נעשה ברור שאנחנו אפסיים ועלובים וזה צריך להתפוצץ איכשהו. לכן האינטרנט, כל מיני בעיות, דעא"ש, ארגונים איסלמיים קיצוניים, מריצים במהירות את העולם קדימה. אלה הם כוחות הכרחיים של ההתפתחות שלנו. השינויים מתרחשים בצורה אינטנסיבית מאוד, ואנחנו מתחילים לתפוס ולהבין הכול בצורה מהירה יותר. אם בני האדם היו תקועים בעבר במשך דורות באותה נקודה, אז היום תוך דור אחד הם חווים הרבה מאוד.

שאלה: לְמה תוביל ההרגשה הזאת?

תשובתי: זה יוביל לזעקה גדולה מתוך הכרת הקיום חסר המשמעות שלנו. אנחנו אפילו לא נוכל לבחור אם לחיות או לא, להסתלק מהחיים האלה או לא. עד כדי כך נמצא תחת שליטת הטבע האגואיסטי שלנו, בנוסף לעובדה שניתן לנו השׂכל להבין שאנו אפסיים ועלובים וקיימים בשביל כלום ולא למען שום דבר.

הזעקה העמומה הזאת אמורה להתגלות באנושות, ואז אנחנו המקובלים נוכל לומר: "אנחנו יודעים מה לעשות במצב כזה, דווקא לו חיכינו כמעט 6,000 שנה והיום אנחנו יכולים לספר כיצד להפוך את הזעקה הכבדה, הנוראית וחסרת המוצא הזאת לזעקת אושר, לצהלה שאין לה גבול. זה אפשרי. ואנחנו נהיה מאוד שמחים לחלוק את האפשרות הזאת אתכם".

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 26.2.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest