דף הבית / כלכלה / כסף / ועידת העבודה הבינלאומית 2012

ועידת העבודה הבינלאומית 2012

הנחות יסוד: הדיאלוג החברתי כולל את כל הסוגים של משא ומתן, ייעוץ והחלפת מידע בין נציגי הממשלות, מעסיקים ועובדים בנושאים בעלי עניין משותף.

נכון להיום, עוד לא מסודרת לפי שיטה השתתפותם של הצעירים, במדינות רבות הצעירים אינם מאורגנים היטב, תנועות הצעירים והנוער כמעט ולא משתתפות בייעוץ, הם אינם מיוצגים בדיונים הפוליטיים שמשפיעים באופן ישיר על חייהם ועל עתידם. המחאות של היום ביוזמתם של הצעירים "המוטרדים" מראות על הצורך של הצעירים בהשתתפות ושישמעו את קולם.

דיאלוג הוא תרופת פלא לכל הצרות. מעבר לכך, דיאלוג חברתי מספק פורום שבמסגרתו אפשר בתנאים של משא ומתן להגיע לפשרה בין האינטרסים המתחרים בהקשר לאינטרסים הלאומיים. הדיאלוג החברתי עוסק גם בתהליך של תמיכה לפעולות המוצעת ומונע התנגדות אפשרית וקונפליקטים עתידיים, שאחרת היו מובילים לירידה ביעילותם של צעדים האלה… (וכן הלאה, מאות עמודים).

הערה: לאחר מכן מדובר על התעסוקה כנושא החשוב ביותר, ונחשב שיש פיתרון, צריך רק לארגן את הכול היטב. אבל אין פתרון – אין עבודה ולא תהיה! ולכן כל הדיבורים נשארים על נייר כדוחו"ת ותזכירים מיותרים.

רק לכלול את כל המבוטלים, את אלה שרוצים, ולאחר מכן בכלל את כולם למערכת החינוך וההשכלה האינטגרליים, זה ייתן להם תשובות על העולם ועל עצמם, על בעיות ופתרונות, משום שלפי השיטה הישנה שום בעיה כבר אי אפשר לפתור.אנחנו צריכים להבין את העולם שבו אנחנו נמצאים, אילו פתרונות ניתן ליישם ושהפתרונות האלה יספקו לנו את העתיד המובטח.

ידיעות קודמות בנושא:
ארגון העבודה הבינלאומי ILO: האבטלה של הצעירים גדולה פי שלושה מהמבוגרים
מובטלים בוגרי אוניברסיטאות
לאן יוביל אותנו המשבר?

One comment

  1. חנניה ביטון

    אין עוד בעולם כולו אדם נוסף(לדעתי..) שמבין כל כך הרבה וכל עמוק ובהיר בנבחי נשמת האדם באשר הוא בכל מקום בארץ ובעולם כולו….כמו הרב ד'ר מיכאל לייטמן.

    יש בידיו את הנסוחה שקיבל בעמל רב והשקעה אין סופית מרב"ש בנו של בעל הסולם שהיה חי עד לפני כמה עשרות בודדות של שנים ,כאן בארצנו בבני ברק
    והרב שהגיע עולה חדש מרסיה לפני כ 40 שנה זכה להיות במחיצתו כיד ימנו ויורשו לכל דבר.

    למזלי/נו הרב חי בריא ובועט ושלם כאן ועכשיו לנג עינינו בליארמון /חצר/נתינים/קמעות/מים ושאר ירקות….
    כאן בערוץ 66 24 ש' הצליח הרב היקר הזה לחולל בי פלאים באופן אישי שעוזר לי לגבור על מכשולים שהיו תקועים בי במשך 50 שנה כמעט… וברובן דברים שלילים ומתסכלים וכואבים ומה לא…???
    אני מאוד מאמין בו ובדרך בשיטה שהוא מנסה להנחיל לכל אחד ואחת בארץ ובעולם כולו ולכן אני כותב לו ולמי שמעוניין את הבדרים הללו בהערכה והוקרת תודה על כל מה שהוא עושה ועוש יעשה לי ולכם בין אם הוא מודע או לא …
    אם היו לנו עוד 4 5 כמוהו… המשיח והגאולה היו מגיעים מחר….

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest