דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / וירטואליות זו אינה הפרעה

וירטואליות זו אינה הפרעה

שאלה מהבלוג באנגלית: אני מבקרת בקביעות באתר "קבלה לעם", קוראת את הבלוג, את השאלות והתשובות, רואה קטעי וידאו וקליפים, בחיים הריאליים אין לי בכלל חברים, חוץ מבעלי. אני נמצאת במגע עם אנשים הלומדים קבלה רק בצורה וירטואלית, האם אני יכולה באופן כזה להתחבר לקבוצה?

תשובתי: הבסיס האמיתי של קיום יחסים בין בני האדם הוא למעשׂה אינו פיזי, אלא "וירטואלי": בני האדם תמיד מתאחדים סביב מטרה משותפת. ככל שהמטרה מחברת ביניהם חזק יותר, כך האיחוד שלהם חזק יותר. אנחנו רואים זאת אפילו בעולמנו.

עבור אלו המבינים זאת, "הוירטואליות" של היחסים בין בני האדם בחברה שלנו – בקבוצות שרבות מהן מאחדות  בין בני האדם למרות שחיים רחוק זה מזה – לא רק שאינה מפריעה, אלא להיפך, עוזרת לבירור המטרה של היחסים, להשתוקקות כדי שהמטרה הזאת תהפוך לחזקה יותר ותקיף כמה שיותר בני אדם. בהצלחה לך!

ידיעות קודמות בנושא:
כשהמטרה קוראת
לימוד וירטואלי או פיזי
עולם של הזדמנויות שוות

One comment

  1. חברה יקרה, אנחנו איתך ברצון להתחבר לכל אותם נקודות שבלב שהתעוררו לחיפוש, כל נקודה ונקודה היא כוח מצטבר שיעלה אותנו מהגשמיות לרוחניות ואז ודאי נצליח להרגיש את הקשר, הקרבה, הערבות, והחיבור שבנינו, עד אז נעשה את המאמץ הראוי והתוצאות לא יאחרו לבוא. אני מחזקת אותך בכל ליבי!!!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest