דף הבית / הכול על הקורונה / וירוס הקורונה – וירוס רוחני

וירוס הקורונה – וירוס רוחני

שאלה: הקורונה חוזרת. מספר החולים בארץ עולה מיום ליום, ההתפשטות היא בעיקר של זן הדלתא, וחברת פייזר טוענת שיש צורך בחיסון שלישי. בעולם כולו מסתכלים על מה שקורה בישראל, כי אנחנו  סוג של מעבדה בכל הנוגע לחיסונים. יש מדענים שטוענים שהקורונה תישאר פה לנצח ועלינו להתרגל לחיות איתה. בהרגשה שלי, אחרי כל המומחים והמחקרים הורדנו את המסכות, חזרנו לחיים, חשבנו שהסיוט מאחורינו, ופתאום מדברים על כך שבקצב הנוכחי, אולי בחג תשרי נהיה שוב סגורים בבתים. הסיוט הזה ייגמר מתישהו?

תשובתי: לא. זה לא תלוי במספר החיסונים, זה לא תלוי בשום דבר חוץ מקרבה פנימית זה אל זה. הקורונה תכיר לנו את החוק העיקרי שבטבע, שעלינו להיות יותר קרובים זה לזה, "כאיש אחד בלב אחד", לקיים את הכלל "ואהבת לרעך כמוך". שום סגר לא יעזור. בסגר אתה בסך הכול בורח מהווירוסים האלה בצורה חיצונית, אבל זה לא התיקון האמיתי.

שאלה: אז על איזו קרבה אתה מדבר?

תשובתי: קרבה לבבית, קרבה שאנחנו משתתפים יחד זה עם זה, שאנחנו הופכים להיות ממש לעם אחד.

שאלה: זה יכול למנוע את התפשטות המגפה?

תשובתי: זה הדבר היחיד. ואז נכיר לאט לאט שהקורונה זה לא סתם וירוס ביולוגי, אלא זה וירוס רוחני. וירוס שדוחף אותנו לקיום חוק הטבע העליון, החיבור בינינו. כמו שהטבע כולו אינטגרלי וגלובלי, כי זו מערכת אחת, אנחנו חייבים להיות בינינו גם כמערכת אחת, זה נקרא "כאיש אחד בלב אחד".

 

מתוך התוכנית "מבט פנימי – אקטואליה בראי הקבלה", 12.7.2021

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest