דף הבית / אקטואליה / התקרבות של קריסה כוללת

התקרבות של קריסה כוללת

קראתי בעיתון רוסי ידיעה: "הבהלה ההולכת וגוברת בכל רחבי העולם, שאותה אנחנו כבר מרגישים, והמיתון בכלכלה העולמית, מצביע בבירור על משבר של שנת 2015…

קראתי בעיתון רוסי ידיעה: "הבהלה ההולכת וגוברת בכל רחבי העולם, שאותה אנחנו כבר מרגישים, והמיתון בכלכלה העולמית, מצביע בבירור על משבר של שנת 2015. האנושות החלה להבין שה"התאוששות" היא בלתי אפשרית, ואילו הפעולות שמכוונות כדי לייצב את המצב, הן בסך הכול מסך עשן שמסתיר את הכאוס המתקרב.

כל הכלכלה המודרנית בנויה ומושתתת על הוצאה בלתי מבוקרת של מסה כספית. המעשה הזה מביא ליצירת שווקי מניות מזויפים ומוביל לנפילתם. המשבר של שנת 2015 יהיה קריסה כללית, ולא ניתן יהיה להימנע ממנה."

תגובתי: מחבר הידיעה, הוא החוזה של המשבר שהיה בשנת 2008. אנחנו לא מסוגלים להתגבר על המשבר, מפני שאנחנו מחשיבים אותו כביטוי "ארצי" בלבד, שסיבותיו הן במחדלים כלכליים, פוליטיים, חברתיים שלנו.

ואילו הסיבה האמיתית למשבר, היא במחדלים שלנו עם תוכנית הטבע. אנחנו, היחסים שלנו בינינו ועם הטבע הסובב, צריכים להתפתח למצב של "אדם", בהשתוות והידמות לכוח העליון של הטבע, לתכונת השפעה ואהבה, לשיתוף פעולה הדדי מלא של כל האנושות, כפי שכל חלקי הטבע בדרגות דומם, צומח וחי קשורים ביניהם.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest