דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / התקפה שאינה נגמרת לעולם

התקפה שאינה נגמרת לעולם

2010-05-07_congress_zohar-2010_ny-80x70.jpg

שאלה: בסוף השבוע יוצא לדרך כנס "הזוהר העולמי" 2010, בו יתאספו חברים שלנו מכל רחבי העולם. אתה סיפרת, שפעם במצב דומה, כאשר כבר הייתה התרוממות רוח כללית כזאת, שאלו את הרב"ש: "מה עוד חסר לנו בכדי להשיג את המטרה?" והוא ענה: "התקפה!" . מה זאת התקפה? כיצד ניתן להשיג מצב כזה בכנס, או אפילו כעת, ברגע זה ממש?

תשובתי: בהתקפה הרוחנית לא חושבים מתי כבר ניתן יהיה לסיימה. התקפה זה כאשר אני אוסף ומאחד את כל הכוחות שלי ופועל איתם. ההתקפה בעולמנו זו מכה מרוכזת, שלאחריה אני יכול לנוח.

אך הרוחניות היא שלמות, לכן היא אינה יכולה להיות זמנית. כלומר אם הרצון שלך הוא אמיתי, הוא נצחי! לכן, ברוחניות ההתקפה היא גיוס כוחות, וכל פעם אתה צריך לרכז אותם יותר ויותר, ללא פסק זמן ומנוחה. (הפוגה ומנוחה ניתנות מלמעלה כמו במצב של "חנוכה", חנו-כה, עשו חנייה כאן, בכדי להחליף אמצעים להמשך ההתקדמות).

הכנס הזה מעניק אפשרויות גדולות להתקדמות לכל התלמידים בכל העולם. השיעורים יוקדשו לאיחוד של הרצון המשותף הענק הזה, של הכלי הרוחני.

נקווה שלכולם יהיה מובן, שבדיוק על האיחוד הזה מדברת חכמת הקבלה, ולא על חוטים אדומים, ברכות, קמעות וכדומה. באיחוד הרצונות אנחנו משיגים חיים במימד העליון. נקווה שמצפה לנו הצלחה רבה!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם " מתן תורה", 05.05.2010

ראה מאמרים קודמים בנושא:
נשארו 3 ימים לכנס "זוהר העולמי", ניו-יורק
תחבר את עצמך לרשת הרוחנית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest