דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / התפתחות – רק ברוחניות

התפתחות – רק ברוחניות

מיכאל לייטמן

כתוצאה מכל ההתפתחות הגשמית, שאותה אנחנו כל כך מעריכים, ולאחר כל העבודה הקשה במצרים "בחומר ובלבנים", כמו שכתוב על גלות מצרים, על הגלות מרוחניות, עכשיו כשאנחנו מתקרבים לגילוי העולם הרוחני, אנחנו מסתכלים ולא מבינים במה בכלל האנשים עוסקים בעולם הזה. הרי הם עוסקים בדברים שאף אחד לא צריך אותם!!! ממציאים מכשירים מתוחכמים. האם אי אפשר לחיות בלעדיהם?!

אנחנו רואים שככל שהאנשים מתפתחים, הם מבזבזים יותר זמן בעיסוקים לא חשובים, ומתרחקים יותר ויותר מהמינימום שנחוץ לחיים. אם נעסוק רק בהכרחיות, נישאר ללא עיסוק. או ש- 5% מהאוכלוסייה יעבדו, כדי לספק את ההכרחיות לכל האנושות, או שכל אחד יעבוד 5% בשביל שיהיה לו אוכל. ואת הזמן שנשאר, האדם צריך להקדיש להתפתחות הרוחנית. הרי אתה לא מפיק שום תועלת מזה שאתה מתעסק בדברים גשמיים, רק מזהם בכך את הטבע.

אם האדם לא עוסק בהתפתחותו הרוחנית, אין לו במה להעסיק את עצמו בעולם הזה. יש בעיה, מה לעשות עם הפנסיונרים, הרי לכולם צריך לספק את ההכרחיות? ואיזו משמעות יש בזה, אם אנחנו חושבים שמועיל רק מי עובד בצורה אקטיבית?

למעשה חיינו בנויים על עיקרון הפוך. צריך רק לתת לאדם את שיטת התיקון הפנימי, ואז לכל אחד יהיה מקום. וכל אחד יעשה את העבודה למען הנצח, הרי לנשמה אין גיל. ודווקא האנשים המבוגרים יעשו את התיקונים הגדולים יותר.

ככל שאנחנו עוסקים יותר "בחומר ובלבנים", כך מתקדמים מהר יותר להבנה שאנחנו נמצאים בעבדות. ותחת הכובד הזה האדם יפנה לבורא ויעלה לדרגת "האדם". זו התועלת היחידה שאנחנו מפיקים מהתפתחותנו הגשמית!

פוסטים קודמים בנושא:
הטרגדיה האופטימית של המשבר
הכרחיות, והשאר לזולת
רשומות נוספות במדור: משבר עולמי

One comment

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest