דף הבית / קבלה ומדע / התפתחות טכנולוגית מול המוסר

התפתחות טכנולוגית מול המוסר

קראתי ידיעה על כך, שקיימת אפשרות, עוד ברמה של עוּבָּר, לשנות את הגֵן של האדם, שייקח את הטוב ביותר מאבא ומאימא ויוסיף תכונות הכרחיות של תבונה…

ובסופו של דבר, האנשים שעברו כאלה שינויים גנטיים יהיו בעלי IQ של 1,000 ומעלה, עם מדד של התפתחות שׂכלית פי מאה מעל לממוצע.

אבל חלק מהמדינות יכולות לתת תוקף חוקי לשינוי גנטי של ילדים לפני מדינות אחרות. כפי הנראה, הראשונה שתקבל גישה לטכנולוגיה תהיה האליטה, שתוכל להעניק "שׂכל-על" לעצמה ולילדיה. אבל נקווה, שבפירות של ההנדסה הגנטית יוכל להשתמש כל אחד שמעוניין בכך, אחרת מצפה לנו כזה חוסר שוויון שלא היה מעולם בהיסטוריה של האנושות.

אני חושב שאדם צריך מעט אושר, אחרת, כמו שנאמר בתורה: "מוסיף דעת, מוסיף מכאוב". בנוסף לכך, בזה שאנחנו מקדימים את הטבע, אנחנו מזמינים על עצמנו ייסורים. כי אם לא מאזנים את הידע על ידי חינוך, דאגה לבני אדם ולטבע, אז הם יפנו את ה-IQ, את היכולות והידע, לרוע!

אנחנו חלק אינטגרלי של העולם וצריכים לעקוב אחר זה שהידע שלנו לא יאפשר להיות למעלה מהרמה המוסרית שלנו, אחרת אנחנו נקלעים לקיום מלא בייסורים. את הידע חייבים לאזן בחינוך! אחרת אנחנו נוליד הרבה נבונים בעלי מום.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest