דף הבית / הכול על הקורונה / התפתחויות מגפת הקורונה בשנים הקרובות

התפתחויות מגפת הקורונה בשנים הקרובות

שאלה: מנכ"ל משרד הבריאות היוצא, מי שהיה מופקד על המאבק בקורונה בשנה האחרונה, אמר בראיון "אני מאמין שבשנים הקרובות נצטרך לחיות את חיינו בצל הקורונה" כלומר זו מחלה שתישאר איתנו. האמירות האלה אכן מחזקות את הדברים שאמרת בשנה האחרונה. איך אתה רואה את זה?

תשובתי: אני רואה שהמגפה הזו תשמור עלינו שלא נתפרע לכל מיני כיוונים ונוכל להיות הרבה יותר צנועים. נלמד איך לסדר את היחסים בינינו מרחוק, בצורה וירטואלית, בהתאם לרצון האגואיסטי שכביכול מחזיק אותנו רחוק זה מזה. כך נחיה. אני חושב שעוד מעט המגפה תגיע גם לצעירים ולהם תהיה בעיה גדולה יותר, כי הילדים ישבו בבית במרחק זה מזה, ילמדו ויתקשרו ביניהם דרך האינטרנט. בנים ובנות בגילאים הצעירים לא יוכלו כבר להיפגש, אלה יהיו שינויים גדולים מאוד. כך נרגיש עד כמה הטבע לוחץ עלינו, עד כמה משתנים גם סדרי החיים שלנו.
שאלה: למה הטבע עתיד לפגוע בצעירים?
תשובתי: הטבע רוצה לשנות את היחס בין בני האדם, להביא אותנו לצורת יחסים אמיתית. אמיתית, הכוונה שההתקרבות הפיזית תהיה בהתאם להתקרבות הפנימית.
שאלה: ולמה עכשיו הצעירים במוקד שלו?
תשובתי: כי אנחנו גם כך רחוקים זה מזה. לא אכפת לנו מאף אחד, אני רואה את השכנים שלי? לא. את האנשים שלי בעבודה? לא, אני נמצא בבית ועובד. גם אם אני מגיע לעבודה, אז לא כל כך נפגשים ומתחבקים זה עם זה. וכך נראה שבכל מקום אנשים יתחילו להתרחק זה מזה, וזה טוב מאוד. ריחוק בין רשעים טוב להם וטוב לעולם.
שאלה: פגיעה בצעירים יכולה להזיז בנו המבוגרים משהו בלב, יכולה להביא אותנו לאיזו קרבה?
תשובתי לא. אני לא חושב. פשוט יהיה סדר חדש בעולם. ודאי שאז הכול בעולם ישתנה. הכול יכנס לאיזו תרדמה, וזה טוב כי אנחנו לא צריכים את כל הדברים האלה, הם רק מבלבלים אותנו.

מתוך ישיבת כתבים, 4.7.2021

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest