התעוררת? אל תשכב!

מהחדשות אנחנו שומעים ויודעים פרטים יותר ויותר חדשים על המשבר שמקיף את כל העולם. מה גם, שהרבה מהדברים אינם נאמרים. המצב האמיתי הרבה יותר גרוע ממה שידוע לנו. בעלי השלטון בעצמם אינם מודעים לכך בהיקף הרחב.

ולכן אנחנו צריכים כמה שיותר מהר להפיץ את שיטת התיקון. זוהי חובתנו. אנחנו עדיין לא פיתחנו אותה בצורה מספקת. חייבים "ללחוץ על הגז", אז אנחנו נוכל להכין אותה ולהגישה לעולם.

גם בארץ המצב הולך ומחריף מיום ליום, וזה רק "גזרות קלות" מלמעלה. הן מיועדות לכך, כדי שבזה שנרגיש לחץ, אנחנו נרצה "להמתיק" אותן. וצריך להסביר לאנשים במה בדיוק להמתיק את המרירות.

אנחנו שומעים על כך, אנחנו מבינים את המתרחש עד לרמה מסוימת, אנחנו קיבלנו מלמעלה התעוררות. ואם אנחנו לא משתדלים כמה שיותר מהר לפתח את השיטה כדי להגיש אותה לעם, אז אנחנו מסכנים את עצמנו בצורה מאוד חמורה.

דווקא את עצמנו, כל הצרות יתחילו מאיתנו, כדי לעורר אותנו למימוש הייעוד שלנו. בעל הסולם כותב על זה בסוף ה"הקדמה לספר הזוהר". איך העם היהודי אחראי על אומות העולם, וכך גם אנחנו נהיה אחראים על העם היהודי. אם העירו את האנשים, אם הם שומעים על מה שצריך לעשות, ואינם עושים זאת, אז אני לא אשמח על הצרות שלהם, אבל אני אומר מראש שהצרות האלה יגיעו ללא כל ספק.

כי הבורא ייעד לכל אחד תפקיד משלו ואסור לברוח ממנו.

הנה קטע מתוך איגרת י"ח של בעל הסולם:

"על כן אין תקנה לאדם, אלא להיישיר כל הרגעים ההוים, והעתידים לבוא, שיהיו מוקטרים ומוגשים לשמו הגדול. ומי שדוחה רגע שנוכח פניו, כי מוקשה הוא, מגלה כסילותו לכל, שכל העולמות, וכל הזמנים, אינם כדאים בעדו, באשר שאין אור פניו מלובש בשינוי העיתים והזמנים, אע"פ שעבודתו של אדם, בהכרח משתנה על ידיהם."

אין לנו ברירה, אנחנו צריכים להקדיש את כל הרגעים לזה. ואם אינך עושה זאת, אז אתה באופן אוטומטי מזמין על עצמך את החשבון המתאים. חוסר המעש שלך לא יטבע בעיכוב של הניירת, כמו לפקידי ממשלה, ואף אחד לא ירחם עליך, כי אנחנו הרי נמצאים במערכת עם חוקים ברורים.

נתנו לך התעוררות. על ידי מימושה אתה מקבל תגובה טובה ויכולת להמשיך. מה גם, שלא דורשים ממך יותר ממה שאתה מסוגל אליו. כי זוהי מערכת סגורה שמתחשבת בכל הפרמטרים. אבל אם אתה לא נותן תגובה של מאה אחוז, אז בהתאם לכך מופעלים עליך לחצים.

לכן אם אתה יושב ומחכה למשהו, אז מאוד חבל לי, אבל לא ניתן להימנע מהתוצאות. אני לא מבין בשביל מה לחכות, אם כבר עכשיו יש לך אפשרות להתחבר על ידי הקבוצה ולהתעורר מהחלום. נקווה שנהיה יותר חכמים…

מתוך שיעור על "הקדמה לספר הזוהר", 31.07.2012

ידיעות קודמות בנושא:
המיילדים של האנושות
כאשר כל העולם ידרוש
התעוררת? תעיר את האחרים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest