דף הבית / קבלה ומדע / טבע / התוכנית החדשה של הטבע

התוכנית החדשה של הטבע

מיכאל לייטמן

שאלה: מה זאת אומרת, שכל פעילות האדם צריכה להיות מכוונת לזולת? נגיד שיש לי עסק משלי, מה זאת אומרת שכל הפעילות של העסק צריכה להיות מכוונת לזולת ?

תשובתי: כל אדם, וגם בעל עסק, צריך בראש ובראשונה להגיע להכרת הרע שבעולם – להיווכח, כי הרוע מתגלה אך ורק ביחסים שבין בני האדם. וכל מה שעלינו לעשות, זה רק לשנות יחסים אלה ליחסים של אהבה!

המשבר העולמי מתרחש לא משום שאי אילו תוכניות כלכליות- פיננסיות נכשלו. ביסודו של המשבר מונחים היחסים בין בני האדם, שכמו שהתגלה, מביאים להרס העולם. לכן חייבים לשבת ללמוד, אין מוצא אחר, והמשבר הנוכחי יביא אותנו לכך.

בעולם קיימים מפעלים ועסקים מיותרים לחלוטין, שיפסיקו לתפקד. לא יעזור להם אם יציעו 10% מן הכנסותיהם כמעשר ויסכימו לבצע שינויים פנימיים בעסק, בניסיון להצילו מהקריסה הנוכחית. בסופו של דבר לאנושות יידרש רק מה שחיוני לקיומה. אלו יהיו מוצרים נכונים, חיוניים וטובים לבריאות, כדי לספק את צרכיו של האדם. ולא יותר מכך!

הטבע, המשבר והיחסים החדשים, הם התוכנית החדשה, שעם כל יום שעובר, מנהלת את האנושות יותר ויותר ולא תאפשר לאף אחד לצבור הון מעבר למה שנחוץ לו, אלא לקיום בצורה בריאה, לספק לעצמו בטחון, ולחיות חיים נכונים וראויים!

ידיעות קודמות בנושא:
אילו עסקים ישגשגו?
קריטריון חדש לכלכלנים !
ידיעות נוספות במדורים: משבר עולמי, טבע, כסף

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest