דף הבית / אקטואליה / התגברות הטרור בישראל (חיים חדשים – 630)

התגברות הטרור בישראל (חיים חדשים – 630)

אנו חלשים מאוד מפני שאנחנו מאפשרים לשונאינו להיות בקרבנו, להסתובב חופשי בכל מקום. איננו מסוגלים לשלוט במצב, וגם איננו יכולים לפעול באגרסיביות כי העולם יקום נגדנו. ידינו כבולות. (שיחה עם הרב ד"ר מיכאל לייטמן, אורן לוי ויעל לשד-הראל)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "התגברות הטרור בישראל".

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

אנו חלשים מאוד מפני שאנחנו מאפשרים לשונאינו להיות בקרבנו, להסתובב חופשי בכל מקום. איננו מסוגלים לשלוט במצב, וגם איננו יכולים לפעול באגרסיביות כי העולם יקום נגדנו. ידינו כבולות.

כולם צועקים: איפה הביטחון? אך כשמגיעים לממשלה מבינים את הבעיה. העולם שונא אותנו יותר ממה שהוא שונא אותם, לכן אין מה לבנות על שיפור היחס כלפינו.

שום צבא לא מסוגל לעמוד מול הטרור, כל אחד יכול לקנות סכין וגמרנו. אנחנו משקיעים המון במודיעין כדי למנוע דברים לפני שיתפרצו. בלי זה, מצבנו היה גרוע הרבה יותר.

העולם יפתור כמה בעיות שמטרידות אותו עתה, ויתפנה לעסוק בוועידות אנטי-ישראליות מיד לאחר מכן. העולם שונא אותנו, גם מבלי שידע למה, כי אנחנו מחזיקים במפתח לאושר העולמי.

היחסים הגרועים בינינו, גורמים ליחסים גרועים בין כל בני האדם בעולם. שיטת תיקון טבע האדם, מרע לטוב, נמצאת בידינו, אך איננו משתמשים בה. במידה שנתקן את עצמנו, את היחסים בינינו, מייד יירגע גל הטרור. עד אז, אנחנו מתקיימים בחסד עליון, נותנים לנו קצת זמן להבין מה קורה ולתקן את עצמנו.

הצבא החזק שלנו לא יציל אותנו הפעם, רק תיקון היחסים בינינו יוכל להרגיע את העולם. השלום בין היהודים בישראל, יביא שלום בכל העולם, נרגיש כאגודה אחת, משפחה אחת.

התיקון שלנו יתקן את העולם. למה? כי יש רשת קשר בין כולם, ואנו קובעים מה קורה בה. אנחנו החלק הקטן והקובע, כמו מוח של מכשיר גדול שקובע כל מה שהמכשיר יבצע.

בעולם של היום הטרור הופך לממשלה, הוא נובע מפוליטיקה עמוקה והוא מאורגן למופת. נתקן את עצמנו, נתחבר בינינו, ובכך נכריח את העולם כולו להתאחד ולהגיע לשלום כולל.

תוכניות קודמות:
סוכות וארעיות (חיים חדשים – 629)
סוד הסוכה (חיים חדשים – 628)
יום כיפור – התעלות רוחנית (חיים חדשים – 627)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest