דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / השפעת הכנסים על העולם הסובב

השפעת הכנסים על העולם הסובב

שאלה: לאחר שאנחנו ערכנו כזה אירוע ענק כמו הכנס, עם עזרה גדולה וכוח, אנחנו יכולנו להרגיש ולהבין את התוצאה האמיתית שלו. מה היא ההשפעה של הכנס הזה על אנשים רגילים?

תשובתי: הבעיה היא לא עד כמה הכנס השפיע על החברה. ברמה הזאת הבורא לא משפיע על העולם כפי שאנחנו משפיעים עליו.

העניין הוא, שקיימת השפעת האור על העולם שלנו דרך הכוח העליון, שליטת הבורא והשפעת האור דרכנו, דרך השליטה שלנו, ההסכמה שלנו, דרך אותו המגבר, אותה המערכת שאנחנו יוצרים מעצמנו. זוהי השפעה אחרת לגמרי על העולם, שאותה הבורא לא יכול לבצע בעצמו. אין זה ביכולתו! ואילו אנחנו יכולים, מפני שנמצאים בדרגת העולם הזה ובתוכו.

נניח, שהילד שלי הולך לגן. בבית אני לא יכול בשום צורה להשפיע על ההתנהגות שלו, אז אני מבקש מהחברים שלו שהם ישפיעו עליו ברמה שלהם ותחת השפעתם הוא יתחיל להשתנות בקלות. ואילו אני עם היכולות שלי לא יכול לעשות כלום.

כלומר מה שאנחנו עשינו בכנס הזה השפיע בצורה גדולה ביותר. אבל שוב, ישנו חלק נסתר של ההשפעה הזאת ויש את החלק הנגלה, חלק שמתגלה בעולמות העליונים וחלק שמתחיל כבר בהדרגה להתגלות בעולם שלנו.

קודם כל, אנחנו מזרזים את תנועת העולם, מקצרים את זמן הבשלתו.

שנית, באנשים רבים מתחילה להתעורר הבנת התנועה, לאן אנחנו הולכים, לאן נע העולם הזה.

חוץ מזה, מתחילים להתעורר אנשים בודדים, שקרובים לכך שבהם תתעורר ה"נקודה שבלב", כמו שזה היה פעם אצלכם. ועכשיו תחת ההשפעה של זה שעשינו כזה כנס חזק, וברמת העולם שלנו, התגלתה השפעה יותר אינטנסיבית של האור, ובהם תחת ההשפעה של שדה מקיף חיצון מתחילה להתעורר ה"נקודה שבלב", הפוטנציאל האישי שלהם.

והדבר העיקרי ביותר, שבסופו של דבר אנחנו בהרבה בחינות העברנו את העולם שלנו מדרך של ייסורים לדרך של אור. אנחנו באמת הוספנו לתוכו הרבה מאוד אור.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 07.02.2014

ידיעות קודמות בנושא:
קשר שמשנה את העולם
העולם תלוי בנו
אני לא קוסם, אני רק לומד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest