דף הבית / אקטואליה / השפעת היחסים בינינו על הווירוסים

השפעת היחסים בינינו על הווירוסים

הערה: פתחנו את המרוץ בתפיסה שאנחנו רוצים לנצח את המגפה, זו הרוח באנושות, בחברה הישראלית.

תגובתי: השאלה היא: מה זה לנצח?

הערה: לנצח, להיפטר מהמחלה הזאת. אם אתה חולה, אתה רוצה להיות בריא.

תגובתי: לא. זו לא גישה נכונה. על ידי המגפה אני רוצה שתהיה בינינו התקרבות כך שהמגפה תיעלם ותהפוך לכוח טוב, לכוח של חיבור.

הערה: זה נשמע אוטופי.

תגובתי: זה לא אוטופי, הכול תלוי באיך אתה מתייחס לכוח הטבע. הווירוס זה כוח טבע שאתה מקבל אותו עכשיו בצורה אגואיסטית ולכן הוא הורס אותך, אם תקבל אותו בצורה אלטרואיסטית תראה שהוא בונה אותך. הווירוסים הם לא רעים ולא טובים, הכול תלוי באופן שבו אנחנו משתמשים בהם.

שאלה: מה הכוונה בדיוק במילים "לקבל אותם"? עכשיו מגיע הגל הרביעי, אז אני שם מסכה, מתחסן ושומר מרחק. איזו דרך יש לי עוד להתגונן?

תשובתי: יכול להיות שאתה לא צריך את כל זה, כל אחד מאיתנו הוא סוג של שק מלא בווירוסים. ככל שנתייחס לדברים האלה בהבנה, בידידות, ביחס טוב, נכתיב לכל החלקיקים האלה שבנו איך להתקשר ביניהם בצורה טובה, ואז הם יתנו לנו תוצאות טובות להתקדמות האבולוציונית שלהם. הכול תלוי באדם שמפעיל את הכול. אנחנו לא מרפאים דבר, במקום ללכת בדרך קצרה לתיקון אנחנו הולכים בדרך הארוכה של ייסורים. כמו שבעל הסולם מסביר לנו, יש דרך קצרה ודרך ארוכה, דרך תורה ודרך ייסורים.

שאלה: כעת במצב שאני חושש לבריאות ולחיים שלי, ואני מתגונן בכל האמצעים שקיימים, אתה אומר תוסיף פה עוד מרכיב של ידידות, התחשבות מרכיב חברתי, נפשי?

תשובתי: כן. זה מרכיב חברתי חזק, והוא זה שיקבע. בינתיים, עד שתטפל בדברים האלה, אתה חייב גם להגיד ש"ניתן לרופא רשות לרפא". יחד עם זאת, אתה חייב לקשור קשר יפה וטוב בין בני אדם, כי הווירוסים נובעים מהקלקול של הקשר בין בני אדם.

שאלה: מה יש ביחס החברתי שאתה מגדיר אותו כחזק ומרפא?

תשובתי: אתה מחבר את כל חלקי הטבע יחד, את כל כוחות הטבע יחד, ואז הם עובדים בהרמוניה. אם הם יוצאים מההרמוניה, אז מגיעים הכוחות הרעים. הם לא רעים, כי הם רק מחזירים אותנו לאיזון ולכן אנחנו קוראים להם רעים. אין לנו ברירה, או שנלמד בדרך הקצרה כמו שאמרתי, שנבנה בינינו קשרים יפים וטובים ונפתח מנגנונים שנשתדל להתקרב זה אל זה בצורה יפה ואז הווירוסים האלה ייחלשו וייעלמו או שיהפכו לווירוסים ידידותיים. זו הדרך הקצרה, כי אנחנו מלאים בווירוסים, כל הגוף שלנו מלא בכל מיני חלקיקים קטנים של חיים ביולוגיים. אם ניתן להם פקודה להתקשר ביניהם בצורה יפה וטובה נראה גוף בריא, נפש בריאה, הכול יפה וטוב, האדם יהיה מרוצה מהחיים ויחיה ללא הגבלה.

שאלה: בדרך הקצרה אין צורך בהגנות, סגרים וחיסונים?

תשובתי: לא צריך, כי נעשה זאת בדרגה גבוהה יותר, בדרגת ההתקשרות בינינו.

 

מתוך ישיבת כתבים, 15.8.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest