דף הבית / כלכלה / כסף / השלכות של התפכחות

השלכות של התפכחות

דעתו של מ.חזין (M. Khazin) כלכלן: שנת 2012 הפכה לקריטית לאליטות הכלכליות, הפיננסיות והפוליטיות בעולם, הם הבינו שהמשך המשבר הוא בלתי נמנע והם לא יצליחו לשמור על בסיס היציבות החברתית והפוליטית בחברה המערבית המודרנית (הליברלית והדמוקרטית). לא ניתן יהיה לשמור על המודל הקיים של המדינה – הכלכלה ניזוקה במידה רבה וגם רמת החיים תרד בצורה דרסטית. כלומר, יש צורך הכרחי במודל חדש של המדינה.

על מי האליטה העולמית תטיל את המשימה לפתח תפיסות חדשות של מדינה וחברה? –האנשים האלה צריכים להיות פעילים בשוליים, שמוכנים נפשית להיות מנהיגים של הזרם המרכזי. האנשים האלה צריכים להיות קונפורמיסטים סבירים, שלא מכחישים את האליטה ומעמדה. אף אחד לא זקוק למהפכנים, אפילו אם הם המדענים המבריקים ביותר. בנוסף לאנשים היצירתיים האלה, דרושים אנשי ממסד ומארגנים שיממשו את הרעיונות בבתי הספר, באוניברסיטאות ובשיטות המעשיות.

במקרה זה, ברגע שמשהו מעניין מופיע, כל הזרם המרכזי מתחיל לדכא אותו, אחרת הוא יפסיק להיות זרם מרכזי, וזה אומר שתזרים המזומנים ייפול בעשרות אחוזים.

ההבנה שהמצב הנוכחי של הכלכלה צריך להשתנות, כבר קיימת, אבל הצעדים המעשיים בכיוון זה עדיין לא נראים. במדינות המפותחות כבר החלו שינויים פרסונליים רציניים, זה אומר שקרובה העת לשינוי.

התייחסותי: אנחנו לא נצליח לבנות את המערכת הכלכלית החברתית החדשה ללא ידיעתם של החוקים האמיתיים של הטבע ושל החברה, שידועים רק למקובלים. העולם שוב ייתקע בקיר, במשבר גדול עוד יותר, וזה יהיה עוד יותר מאכזב! וזה יימשך עד שהנחיצות וההפצה שלנו יפתחו את עיני האליטה לצורך בשינוי על פי חוקי הטבע ולא על פי הרעיונות היצירתיים של אנשיהם.

ידיעות קודמות בנושא:
הגרוע ביותר עוד לפנינו…
המערב מתחיל לטרוף את עצמו
ישנו ארגון כזה!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest