דף הבית / כללי / השאלון המהיר – 24.06.2018 

השאלון המהיר – 24.06.2018 

שאלה: כיצד מקובל מתייחס לאירועים קשים שמתרחשים בעולם? נניח באופן אישי, מוות של קרובים, או איזה אסון, כיצד הוא מקבל את זה?

תשובתי: מקובל, ככל אדם חווה כל מיני תחושות. אולם, הוא תופס הכול קצת אחרת, נניח מוות של אחרים ושלו עצמו, שמחה של אחרים או שלו אישית. יש אצלו ריכוך בתפיסה כמו אצל אדם שמפותח רוחנית.

שאלה: האם על ידי לימוד חכמת הקבלה אפשר להשיג את דרגתו של בעל הסולם ויותר?

תשובתי: למעשה לאף אחד אין הגבלות. אתה רוצה להשיג את דרגת הבורא? בבקשה. הכול פתוח בפני כל אחד. אפילו יותר מזה, כל אחד חייב להשיג את הדרגה הזאת, רק אז הוא מממש את עצמו בצורה נכונה ובאופן מלא.

שאלה: איך אפשר לנצל את האגו הגשמי להתקדמות רוחנית?

תשובתי: האגו הגשמי דרוש לנו כדי שנגיע לקבוצה ונפעל בתוכה בצורה נכונה ומלאה באופן מירבי. זה נעשה כשקוראים את מה שמייעצים לנו בעל הסולם ורב"ש, ומסגלים לעצמנו את כל מה שהם מייעצים מתוך המאמרים, מיישמים הכול ובינתיים מקיימים בעולם שלנו קשרים בין החברים עם בירורים כיצד אנחנו יכולים להתאחד, היכן נמצא האגו וכדומה. זה מימוש של חכמת הקבלה.

שאלה: מה עלינו לעשות כדי שלא סתם נשב ונקשיב לך, אלא נבצע בפועל פעולות התקדמות לעולם העליון?

תשובתי: עליכם ליצור ביניכם כל הזמן תנאים פנימיים להתקרבות, הבנה ותמיכה מקסימליים. זוהי הפעולה הרוחנית שעלינו לבצע, אותו כלי שאנחנו מכינים לגילוי הבורא.

שאלה: למה הבורא עושה בימינו איזה נס כמו בימיו של משה, כדי למשוך כמות גדולה יותר של בני אדם לרצון להשיג אותו?

תשובתי: מפני שאז זה יהיה רצון כפוי, ולא רצון שנוצר והבשיל בתוך האדם.

שאלה: אם הכול סביבי ואני עצמי, זה הבורא, אז איפה היצר הרע, האגו?

תשובתי: אל תתבלבלי הכול פשוט מאוד. אם נסלק את האגו שלך, את כל ההפרעות והמחשבות הלא רצויות על אחרים, אז במקום כל המכשולים האלה את תגלי את הבורא. תשתדלו לעשות ביניכן כזה תרגיל.

מתוך שיעור וירטואלי, 24.06.2018

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest