דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הגישה אל הרשת הפנימית היא לפי הרצון

הגישה אל הרשת הפנימית היא לפי הרצון

שאלה: כיצד עלינו להגיע אל לב האנשים אם הם אינם מוכנים לשמוע אותנו?

תשובתי: אין שום בעיה להגיע לליבו של כל אחד. הרי חוטי הקשרים ההדדיים מתוחים בין כולם והם לרשותך – בבקשה, תשפיע על הרשת הזו מבפנים. לאף אחד בעולם, מלבד בעלי ה"נקודה שבלב", אין גישה עוצמתית כל כך לרשת הפנימית של הקשרים בין בני האדם.

כולם קשורים זה לזה בקשר הדדי, כל העולם תועה בתוך הרגשות והמחשבות המשותפים, אך בדרגה החומרית, "בהמית". ומה שנוגע לכוחות שמשנים את המציאות, לשם לא מגיע אף אחד משבעה מיליארד – הם כולם נמצאים תחת השגחה.

אתה מסוגל לפעול בצורה אקטיבית ברשת הפנימית שקושרת את כולם לאחד, בתנאי שאתה רוצה לעשות את זה בצורה נכונה, כשאתה מסייע להתקדמותה, התפתחותה וגילויה לבני אדם. אז אתה יכול להתחבר לרשת הזו ולהוסיף לתוכה את הרצון, את התפילה שלך. בבקשה, יש לך הזדמנות, הרי קיבלת את ה"נקודה שבלב" כמו שאר החברים שלנו בכל העולם.

כולנו קשורים עם המערכת הפנימית הזו ודרכה אנחנו מסייעים להתפתחות טובה. בכדי שהעולם יתקדם לא תחת הדחפים השליליים, אנחנו בעצמנו מושכים אותו קצת ביתר חוזקה קדימה. במידה שבה אנחנו מסייעים לכוח הטבע המכונה "בורא" לקדם את העולם, אנחנו מעבירים את השליליות של הדחיפות מאחור לחיוביות המושכות מקדימה. בקבלה זה נקרא "להכריע את עצמו ואת כל העולם כולו לכף זכות". בסופו של דבר, הדקירות הכואבות והמכות מאחורי הגב מתחלפות בהרפתקה נעימה בדרך קדימה.

שאלה: זאת אומרת שהעניין הוא לא במילים שאני אומר למישהו. שהאדם אפילו לא מקשיב, אך אם יש לי כוונה נכונה, האם היא פועלת מבפנים?

תשובה: כמובן. בכלל לא חייבים לשמוע אותך עם האוזניים. אנחנו בכל זאת צריכים לעורר את האנשים גם על ידי האמצעים החיצוניים, אולם ההפצה האמיתית והחזקה ביותר מתקיימת, ללא ספק, דרך הרשת הפנימית. אם היינו מחזקים את הקשר הפנימי בינינו העולם היה נראה אחרת.

כאן מופיעה השאלה: כמה כוחות אנחנו צריכים להשקיע בהגברת הקשר הפנימי שלנו וכמה לצרכי הקשר החיצוני?

אם היינו יכולים בצורה אפקטיבית באמת להשקיע את כל כוחותינו בקשר הפנימי – זה מה שהיינו עושים. אך אנחנו לא מסוגלים לכך, ולכן אנחנו עוברים גם לקשר החיצוני שעוזר לנו להתאחד ולפעול בהדדיות.

מתוך שיעור על המאמר "השלום בעולם", 13.09.12

ידיעות קודמות בנושא:
לצעוד יחד עם העולם
המערכת האנלוגית זה "כמעט" לא נחשב
חייבים להיכנס למערכת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest