דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הרצון המשותף עושה אותנו חברים

הרצון המשותף עושה אותנו חברים

שאלה: איך אני יכול למלא את הרצונות של החברים, אם אני בכלל לא מבין מה הם רוצים?

תשובתי: אתה מבין מה הם רוצים, מפני שהם רוצים את מה שאתה רוצה. הם רוצים להגיע לתיקון, לגלות את הכוח העליון שפועל בטבע. הכוח הזה נקרא הטבע הכללי, שלו שייכת כל הבריאה.

לכן, ידוע לך מה החבר שלך רוצה. חוץ מזה, לכל אחד יש כל מיני רצונות גשמיים שיכולים להיות לא ידועים לנו, לכל אחד יש את התחום האישי שלו, שלא שייך לרוחניות. אבל מה שנוגע לרצונות ולמטרות רוחניות גבוהות, זה צריך להיות ברור לך מה קורה עם החבר, אז תנסה לתמוך בו.

התמיכה היא להעלות לחבר את מצב הרוח, לתת לו תקווה, כוח והתרוממות רוח בהשגת המטרה. תעזור לו בכל מה שרק אפשר. תעורר בו הרגשת גדלות המטרה וגדלות העליון.

תראה לו איך אתה יכול להשפיל את עצמך כלפי הקבוצה. כי רק קטן יכול לקבל מהגדול, ולכן כל אחד צריך להשפיל את עצמו כלפי הקבוצה, כדי לקבל ממנה משהו.

בקבוצה נמצא כוח רוחני ששורה בינינו. הקבוצה לא נוסדה על ידינו. רק נדמה לנו, שכאילו אנחנו התאספנו בעצמנו ובנינו את הקבוצה. ודאי שזה לא נכון! הכוח העליון הוא זה שמסדר לנו את הקבוצה, אל תחשבו שאנחנו סתם כך במקרה מצאנו זה את זה. הכול נעשה על ידי פעולה של השדה הכללי שמרכז אותנו יחד.

לכן אנחנו צריכים להבין, שמצד אחד, כאן נוכח הכוח הנסתר שפועל בינינו. אבל מצד שני, אנחנו צריכים לבצע פעולות בהתאם אליו, כדי להתקרב אליו ולהתחיל כבר להרגיש אותו. אז תתחיל בינינו העבודה ההדדית.

כך אנחנו על ידי השינויים שלנו, מתחילים לאט לאט להתקרב לגילוי הכוח העליון, בזה שמקבלים כל פעם במקצת את התכונות שלו. ואז אנחנו מגלים את התכונות האלה בתוכנו, וזה נקרא שאנחנו מגלים את הכוח העליון.

מתוך שיעור על מאמרו של רב"ש, 12.10.2012

ידיעות קודמות בנושא:
רוקדים בקצב עם הבורא
כיצד למלא רצונות של אחרים באופן מעשׂי?
תתחיל מקטן ותגלה אין סוף

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest