דף הבית / חינוך, ילדים / הרעיון העיקרי של הספרים והמאמרים

הרעיון העיקרי של הספרים והמאמרים

שאלה: אם אנחנו מדברים על כך שהספרים שמוצאים לאור על ידינו, צריכים להוות למעשה חומר עזר במעבר לשלב הבא, אז איזה אופי צריכים לשאת, למשל, המאמרים הכלכליים והאחרים? האם גם הם צריכים להיראות כחומר עזר מעשי?

תשובתי: אפילו אם אנחנו מתקשים ללא עזרת מומחים לתת איזה שהן מדרגות מדויקות של המשך ההתפתחות, עד כמה האינטגרליות בעולם תוכל להשפיע באופן מיידי על פיתרון הבעיות הכלכליות, הפיננסיות והארגוניות בתעשייה, במסחר הבינלאומי וכדומה, אז לפחות אנחנו יכולים להראות בקווים כלליים את הקריאה של הטבע, הצורך בחיפוש הפיתרון של הבעיות האלה דווקא דרך החיבור והאיחוד.

ואז, אם לא היום, אז בעוד זמן מה, המומחים יראו שכל זה באמת משתלב ונפתר דווקא בצורה כזאת. וזה ללא ספק יקרה. אנחנו נוכל לרשום את הפיתרון של כל הבעיות הפרטיות של האנושות שניצבות בפני האדם הקטן וגם בפני כל החברה הבינלאומית. אנחנו בהדרגה נוכל לעשות זאת.

בסופו של דבר, ייצא לנו אמצעי עזר מעשי לפיתרון המשבר הכללי של כל הציביליזציה.

שאלה: אפשר לומר שהרעיון העיקרי של כל מאמר צריך להיות המעבר דרך האיחוד שלנו מחברה ליניארית לעגולה, כוללת?

תשובתי: כן. מפני שאם מסתכלים מנקודת מבטה של חכמת הקבלה, אז אנחנו נכנסים למערכת של "עיגולים", למערכת התיקון לא של האגו הליניארי האנושי, כי הוא הרי נכלל באחרים, בכך שיוצר יחד איתם חברה. על ידי הנטרול של האגו שלו, על ידי ההתעלות מעליו, האדם מתחיל להתקשר עם האחרים וליצור יחד איתם אחד שלם כללי. דווקא לזה צריכה להיות מכוונת כל התנועה.

מתוך שיחה מס' 37 על החינוך האינטגרלי, 31.05.2012

ידיעות קודמות בנושא:
מדריך מעשי בשיטה האינטגרלית
עזרה בפיתרון בעיות
ידע אינטגרלי למדענים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest