דף הבית / חינוך, ילדים / הקלף המנצח שלנו

הקלף המנצח שלנו

שאלה: אם ניצור סביבה רוחנית וירטואלית עבור הילדים בכל מרכזי "קבלה לעם" בעולם, האם זה ישפיע על זירוז הזמנים כמו שנאמר: "ישראל מזרזים את הזמנים"?

תשובתי: נדמה שזה משהו צדדי, אך למעשה זהו הדבר החשוב ביותר. מאחר ובעזרת דוגמה של חינוך נכון, כאשר הילדים יפרחו כמו פרחים, יגדלו ויצליחו בכל: בחינוך, בהתנהגות, באפשרות של תפיסה והבעה עצמית, כך נוכל להראות לעולם מה זאת האנושות החדשה. ואף אחד לא יוכל לעמוד נגד הדוגמה הזאת.

אנחנו נראה, שמערכת חינוך כזאת ניתן לארגן לא רק במקום אחד, אלא ישנה אפשרות לעשות זאת בצורה וירטואלית במקומות רבים בכל רחבי העולם. כלומר ליצור דור חדש של האנושות. לדור הנוכחי קיימת בעיה שאין לו המשכיות, אין את הדור הבא. כל אותם הייסורים שמרגישים ההורים, ואפילו אותם האנשים שאין להם ילדים ומשפחה, מצטברים יחד.

אם בזמן הקרוב אנחנו ניצור התחלה של כזאת רשת, עם מערכת לימוד טלוויזיונית בשפות העיקריות, נצליח לחזק קשרים משותפים בין הילדים, לארגן קייטנות ילדים מיוחדות ועוד הרבה דברים אחרים, אז אף אחד לא יוכל להעמיד משהו טוב יותר כנגד זה. כי הרי מערכת החינוך הממשלתית ממשיכה לקרוס.

זהו הקלף המנצח שבעזרתו אנחנו ננצח! כשיראו שכל ילד שמקבל חינוך בכזאת רשת, משיג הצלחה בכל המקצועות, הוא בעל התנהגות טובה, יחס נכון לחיים וגם מבין אותם ובריא מבחינה פיזית, אז ללא ספק זה יאמר הכול.

לא ניתן להעתיק מערכת כזאת, אלא רק להצטרף אליה, כי הרי היסוד שלה הוא איחוד כולל, והעתקה פירושה פירוד, לכן לא תיתן תוצאות בקבוצה/מדינה נפרדת. כי הרי לארגן אותה ניתן רק על בסיס העקרונות של האיחוד: העולם הוא גלובלי, הקשר הוא אינטגרלי, חייבת להיות נחיצות באיחוד, כל בני האדם – אחים. יוצא, שהעולם יהיה חייב לקבל את השיטה שתקבל צורה מדעית סיסטמתית (שיטתית).

הרשת הזאת חייבת להיות רב-גונית, הכוללת בתוכה ילדים ממדינות שונות. ואנחנו חייבים לראות שהם כולם לומדים לפי מקור אחד, לפי שיטה אחת, שהם כולם מחוברים יחד, כך שמהווים אנושות חדשה עם ערכים אוניברסליים, שזה מה שדורשת מאיתנו האבולוציה.

מתוך שיחה על חינוך, 31.10.2010

One comment

  1. אילנית לוי

    כל ברכה,מבורכת!
    בהצלחה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest