דף הבית / המשבר ופתרונו / הקללה הגשמית של האנושות

הקללה הגשמית של האנושות

מחקר: במהלך 50 השנים האחרונות הגרמנים הפכו ב- 400% יותר עשירים, בעוד שמספר האנשים המסכנים שסובלים מדיכאון גדל ב- 38%. מעוררים באנשים את תחושת הנחיתות אם הם לא קונים דברים חדשים, אופנתיים.

מבזבזים על פרסום 500 מיליארד דולר, הכסף הזה מספיק כדי להפוך את האנושות לאומללה. ולפתרון בעיית הרעב על פני כדור הארץ כולו צריך להוציא בסך הכול 50 מיליארד דולר.

הבעיה העיקרית היא לא בזה שאנחנו צריכים לזרוק את הדברים הטובים מפני שהם יצאו מהאופנה, הטרגדיה של האנושות, היא בציפיות הלא מוצדקות. בקנייה של רכב חדש, האדם שמח במשך זמן קצר מאוד. אם למחרת החברים שלו ירכשו מכונית טובה יותר משלו, אז השמחה הזאת תוגבל ליום אחד בלבד. רבים מאיתנו, במרדף ובהשתוקקות לדברים אופנתיים חדשים, הופכים לאומללים מבלי שנשים לב לכך.

תגובתי: רק על ידי השתתפות עקבית רצופה בחינוך עצמי מחדש תחת השפעתה של סביבה נכונה לפי שיטת החינוך וההשכלה האינטגרליים (חכמת החיבור) ניתן יהיה להשתחרר מהמרדף הזה.

ידיעות קודמות בנושא:
פרסומת, צריכה ואבטלה…
אשליית הצריכה
פרדוקס הבחירה

לינק מקוצר למאמר: https://laitman.co.il/HYPxc

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest