דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הקבוצה היא כמו תיבת נוח

הקבוצה היא כמו תיבת נוח

כל הקושי הוא להבין, שהקבוצה, הסביבה היא אינה תופעה זמנית, שהנחיצות בה נעלמת בהדרגה. הקבוצה אף פעם לא תיעלם, ולא ניתן להשיג מילוי רוחני בצורה אחרת. מאותם האנשים הזרים, שבעבר דחו אותך, מתוך העולם הפנימי שלהם, אתה צריך לבנות את הנשמה שלך.

ולא צריך להסתכל על הפרצופים, האופי וההתנהגות שלהם, אלא לראות לפניך רק את הרצונות הפנימיים שלהם כדי לבנות מהם את אותו "הגוף הרוחני", שלו אתה רוצה להשפיע וממנו אתה רוצה להתפעל. ואם נעבוד בהדדיות כזאת זה עם זה, אנחנו נספק לכל אחד את הרגשת הערבות, התמיכה, הכוח להתפתחות ולהשפעה.

ואז תרגיש את עצמך מוגן בקבוצה הזאת מכל רע, כמו ב"תיבת נוח"! הרבה פעמים אנחנו מגלים כאלה "מקלטים" בדרך שלנו. זה כמו ברחם של אימא, שבו אנחנו מתפתחים בדרגות: עיבור, יניקה, מוחין, עד שאנחנו נולדים במדרגה החדשה, בעולם החדש.

בתפקיד כזה מצטיירת לנו הקבוצה, עד שהקשר שלנו איתה מתפתח בכזאת מידה, שאנחנו מתחילים לקבל דרכה את האור, את תכונת התפתחות החדשה שלנו, כמו מתיבת נוח, מהרחם של אימא.

ולאחר מכן אנחנו נולדים ומתחילים לפתח קשר עם הסביבה הזאת כמו עם אמא עילאה, מקבלים דרכה השפעה מאבא ואימא ואפילו עוד יותר גבוה.

מתוך שיעור על ההכנה לכנס בניו ג'רזי, 23.03.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הילד שמחפש את הוריו הרוחניים
הכלה שממתינה לחתונה
בתוך עמי אנוכי יושבת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest