דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הקבוצה היא הקול שלי

הקבוצה היא הקול שלי

כנס בצרפת. שיעור מס' 2.

שאלה: כיצד הדו-שיח שלי עם הבורא קשור לקבוצה?

תשובה: דרך הקבוצה אני לומד את השפה שהבורא מדבר אליי. מה שאני מקבל דרך העולם ודרכי מועבר בשפת הקבלה. אך אני לא מסוגל לענות לבורא בעצמי כי אינני מסוגל לברוא את העולם ולהשפיע עליו.

הבורא יוצר את המציאות בתוכי, במוח שלי, בהרגשה, ולכן אני מרגיש את העולם ואת עצמי. בצורה כזו הבורא ברא את המציאות ומדבר אליי.

אך על מנת שאוכל לענות לו דרושה שפה אחרת, שלי פרטית. הדיבור נוצר בעזרת חמשת החלקים של הריאות, "חמשת מבואות הפה", הלשון, החיך והגרון. ישנן גם קבוצות שונות של קולות התלויות בביטוי: שיניים, חיך, גרון, שפתיים ולשון.

מנגנון הדיבור היא מערכת מאוד מיוחדת. לא במקרה דרגת האדם נקראת ה"מדבר". המוח שלנו ומנגנון הדיבור הינם קשורים ביניהם באופן הדוק. דרך הגרון, הריאות והפה אני מעביר לאחרים את המחשבות שיש לי במוח. והאחרים מסוגלים לשמוע אותן. כלומר, קיימים שני מנגנונים נפרדים: אחד עבור הדיבור, והשני שהוא אחר לגמרי, עבור השמיעה. אלה הם דברים מאוד עמוקים.

אני מקבל מהבורא את כל תמונת המציאות דרך חמשת החושים שלי שהם ראיה, שמיעה, טעם, ריח, מישוש ואני עונה לו. אבל איך אני מסוגל לענות לו אם כל החושים שלי עובדים על בסיס קבלת המידע? כיצד עליי להגיב לפנייתו?

בעצמי אני לא יכול לעשות זאת, אלא רק באמצעות הכלי המיוחד שבניתי בעצמי שנקרא הרצון האינטגרלי. זה מחייב אותי לכופף את האגו שלי ולהתחבר עם החברים שזה מנוגד לגמרי לטבע שלי.

אף על פי כן אני משתדל לעשות את זה ובצורה כזאת בונה חוש נוסף שדרכו אוכל לשוחח עם הבורא. זה יהפוך לפה הרוחני שלי ואז הבורא ישמע אותי. הוא מדבר איתי דרך כל העולם שבתוכו אני נמצא. ואילו אני מדבר עימו דרך החוש האינטגרלי שהוא הקבוצה. אין לי מנגנון אחר שבאמצעותו אני יכול לשלוח הודעה לבורא.

כאשר אני בתוך הקבוצה וקשור אליה, אני מפעיל את החושים הפנימיים שלי. מתחילים לפעול לא החושים הגשמיים שלי, כגון: ראיה, שמיעה, ריח, טעם ומישוש, אלא כל הרצונות שלי, כל המחשבות. יוצא מכך שכאשר אני נכלל בקבוצה, דרכה אני מפעיל את כולי בצורה מלאה, את כל המשאבים הפנימיים שלי.

דרך מרכז הקבוצה אני שולח לבורא את הדמות השלמה שלי. כפי שהוא מראה לי את תמונת העולם המלאה ואת עצמי, כך דרך הקבוצה שבה משתלבים כל מיני מחשבות ותחושות משונות, אני מדבר עם הבורא "בקול רם".

אם הייתי מקבל מצד הבורא את התמונה הזאת שאני שולח לו דרך מרכז הקבוצה, אז הייתי רואה שזוהי גם תמונת העולם. הרי זוהי התגובה שלי למה שהוא מסדר לי בחיים שלי. כל התמצית של ההתרשמויות והחוויות שלי מעצמי ומהעולם, מכל הניסיון שצברתי, עוברות דרך מרכז הקבוצה ונקלטות על ידי הבורא.

כך אנחנו מתחילים לנהל דו-שיח. הבורא פונה אליי בצורה של העולם כולו, כולל את הקבוצה ואת עצמי, ואילו אני פונה אליו דרך מרכז הקבוצה.

מתוך שיעור מספר 2 בכנס בצרפת, 10.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
למה הבורא לא שומע אותי?
לשמוע את הבורא
שיחה עם הבורא בצורה נקייה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest