דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הפרטים עליי, החיבור על האור

הפרטים עליי, החיבור על האור

laitman_2010-12-12_9534.jpg

שאלה: אנחנו יודעים שללא הכנה שום דבר לא יקרה. אבל לא כל פעולה שלנו מראה שאנחנו באמת מתכוננים להתקפה. אז מהי ההכנה?

תשובתי: כאשר ספורטאי נוסע לאולימפיאדה, מובן שהתוצאות שלו לגמרי תלויות בהכנה. הוא התאמן חזק במשך כמה שנים, כדי להגיע לכושר הטוב ביותר.

איך אפשר לעלות למדרגה הבאה, אם לא נצמיד אליה סולם, אם לא נבנה את התנאים הדרושים, לא נגיע להבנה ולהכרה, לא נשנה את התכונות והיחסים בינינו, את הנטיות שלנו?

הרי במדרגה הבאה אתה תקבל צורה חדשה, שבלונה חדשה, סכמה חדשה, תוכנה חדשה. אתה תשנה את כל מה שנמצא אצלך בפנים, תרכוש תפיסת עולם חדשה. גם בחיים הרגילים קיימים הבדלים שמשנים את ההסתכלות שלנו על העולם, אבל זה כלום בהשוואה לפער בין המדרגות הרוחניות.

ואי אפשר להסתדר כאן ללא הכנה. יתר על כן, אחרת אתה לא תסבול את השינויים, אתה לא תוכל לבנות בסיס עבורם. אתה חייב להכין את ה"לבֵנים", והאור יבוא ויחבר ביניהן. אתה מסדר את כל החלקים הדרושים למדרגה הבאה, רק שאינך מסוגל בעצמך לחבר אותם יחד. אבל אתה רוצה באופן הכרתי את הקשר הזה, אתה רואה ומשיג שהחלקים הללו צריכים להיות מחוברים בצורה מסוימת, כדי להפוך למערכת ההשפעה שלך לבורא, שיתגלה שם בפנים.

ואפילו שזאת בינתיים רק תוכנית, אבל האור מגיע ומממש אותה. ואז, מייד, אתה מגלה בפועל את הבורא בסכמה הזאת.

לכן, בזמן ההכנה אתה צריך לאסוף את כל האלמנטים של הסכֵמה ולהבין כיצד הם צריכים להיות מחוברים. המימוש הוא על האור, ואילו בתוכך מבשילה הבקשה, התפילה אליו.

מתוך שיעור על מאמר של הרב"ש, 15.03.2012

ידיעות קודמות בנושא:
על מה אתה מבזבז את החיים
אל הקומה הרביעית, אל האהבה
להצית את ניצוץ האהבה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest