דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / הפצה, זה כמו לידה רוחנית

הפצה, זה כמו לידה רוחנית

laitman_2010-05-24_0629_us-70.jpg

כנס הקבלה העולמי במוסקבה, שיעור מס' 2

שאלה: אני לא מרגישה שההתקדמות שלי תלויה בגברים. כיצד ניתן לזרז את הופעתה של ההרגשה הזאת?

תשובתי: ישנן הרבה נשים שמרגישות את עצמן בלתי תלויות, הן משתתפות בהפצה, רואות שיעורים, הן נמצאות יחד עימנו בלב ונפש. הן אינן מרגישות, שהן תלויות בגברים. זה לא משנה. הן בכל זאת נכללות ברצון הכללי המשותף שלנו. בכלי, הן בכל מקרה נמצאות יחד איתנו.

אפילו אם אישה מקדישה את כל כולה לעבודה מסוימת קונקרטית, בתרגומים, בעיבוד חומרים, בעוד משהו, ההשתתפות הזאת מכסה הכל. מפני שהפצה, זה למעשה השימוש העיקרי ביותר לרצון הנשי, בדומה ללידה בעולם שלנו.

לכן, השתתפותן של נשים בהפצה, זו הפעולה הטובה ביותר שלהן לתיקון. וישנן הרבה מאוד נשים, שנמצאות במקומות מסוימים בנפרד, ללא כל מגע עם האחרות – יכול להיות, שנחוץ מגע וירטואלי גדול, ואני בעד שיהיה קשר וירטואלי טוב. אך אפילו אם האישה היא לבד, והיא באיזושהי צורה משתתפת בהפצה, אז בכל מקרה היא נמצאת בהתקדמות הכללית שלנו קדימה, והיא מרגישה ומתקדמת בדיוק יחד איתנו.

יש הרבה דוגמאות כאלה. אני עובד עם הרבה נשים בבלוג, בעיבוד חומרים, בתרגומים, בהוצאת ספרים ובכל מיני סוגי עזרה נוספים. אני מאוד מעריך את העבודה הזאת. אלה הן עוזרות מאוד נאמנות ונכונות ואני רואה את ההתקדמות שלהן. אפילו שקבוצת נשים עדיין לא מאורגנת בצורה מספיק טובה, בכל זאת הן מתקדמות, ומתקדמות נפלא יחד עם קבוצת גברים.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס במוסקבה, 10.06.2011

ידיעות קודמות בנושא:
שונים בגשמיות, שווים ברוחניות
שני עולמות, שני קטבים
מי מוליד את המדרגה הבאה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest