דף הבית / כלכלה / כסף / הפיתרון – לשנות את המשחק הגלובלי

הפיתרון – לשנות את המשחק הגלובלי

דעתו של ג'רלד סלנטה, מייסד Trends Research , מנתח מגמות עולמי ב-Summer Trends Journal: "הימים הטובים לא יחזרו בקרוב. אף טריק של הפדרל רזרב לא יוכל לסובב את הכלכלה לאחור, להעלים את הגירעון בתקציב או במסחר, להחזיר לדולר את התהילה שאיבד או להחזיר את מקומות העבודה. המדיניות המושיעה של הבנק האירופאי המרכזי, של האיחוד האירופי ושל קרן המטבע הראתה את חוסר היעילות שלה, בדיוק כמו המדיניות האמריקאית.

אך לטווח הארוך קיים בסיס לתקווה. הפוטנציאל ל"שינוי המשחק" טמון בהודאה בכך שחשיבה של מהפכה בתעשייה ובמדיניות לא תוכל לעבוד ולא תעבוד במאה ה-21.

העניין הוא לא רק בהתיישנות דגם הכלכלה, אלא גם בגישה שלנו לחינוך, לבריאות, לפוליטיקה ולצבא. האמרה "את המלחמה האחרונה מנהלים הגנרלים" היא נכונה. על אף שהטכנולוגיות משתנות, החשיבה לא משתנה. הביטחון בכך שכוח גס יכול להיות דומיננטי במדינה כבושה שמוגנת על ידי מורדים, הראה את כישלונו, שעלה טריליוני דולרים ועשור אבוד. למרות זאת, מבלי שמסיימים את המלחמות הישנות, מתחילים מלחמות חדשות".

התייחסותי: ויקטור הוגו אמר פעם שיש משהו שחזק יותר מכל הצבאות שבעולם והמשהו הזה הוא האידיאה. כדי לגלות את האידיאה הזאת חייבים לחנך את המאסות. זה הדבר העיקרי, לפי דעתה של חכמת הקבלה. כפי שכתב בעל הסולם, כולנו חייבים לשבת על ספסל הלימודים למשך מספר חודשים, ולאחר מכן נצא עם הבנה של העולם שלנו והמצב שלנו, וכן עם אידיאת האיחוד לשם השגת שוויון ואיזון – שוויון בינינו ואיזון עם הטבע. על ידי קיום שני התנאים הללו אנחנו מגיעים לנצחיות ולשלמות.

ידיעות קודמות בנושא:
הכלכלה של האנושות המאוחדת
לא ניתן לתקן את המודל הכלכלי
דע את העולם שבו אתה חי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest