דף הבית / חינוך, ילדים / הפיגור של ארה"ב

הפיגור של ארה"ב

חקירה (קרן "Education Trust"): הפנטגון (משרד ההגנה האמריקאי) מתלונן על כך, שאין את מי לגייס לצבא. בקרב רבע מהצעירים האמריקאים היכולת השכלית נמוכה מאוד, וזה לא מאפשר להם להתגייס לצבא של ארה"ב. 23% מבוגרי התיכון אינם מסוגלים לעבור את הציון המינימלי הדרוש כדי להתקבל לצבא ההגנה: מתוך האזרחים הלבנים 16% נכשלים בבחינות, בקרב האזרחים הכושים 40%, ומתוך האזרחים מהמוצא הדרום אמריקאי – 30%.

75% מהאמריקאים בגילאים 17-24 אינם יכולים להשתתף בבחינות עקב מצב בריאותי גרוע, רישום פלילי או חוסר תעודת בגרות. הכול התחיל מכך שהחלו להעביר את הילדים הלבנים בניגוד לרצונם מהשכונות היוקרתיות והבטוחות ללמוד בשכונות מצוקה בבתי ספר בעייתיים.

מה ייצא אם נערבב חבית יין טוב עם יין גרוע? אז ההורים הלבנים העבירו את ילדיהם לבתי ספר פרטיים או מסורתיים. השינויים שכל כך ציפו להם לא התממשו, רמת ההשכלה בבתי הספר הציבוריים ירדה. עכשיו ארה"ב קוצרת את הפירות של מדיניות ההשכלה הלא מתחשבת שלה.

התייחסותי: לא ניתן להשיג שום דבר בדרך אלימה ובכוח. זקוקים קודם לחינוך האינטגרלי, ורק במקביל אליו מתעסקים בהשכלה. אחרת לא ילמדו. אך באמצעות החינוך האינטגרלי הם לבד ירצו ללמוד, זה מה שאנחנו רואים במערכת שלנו. כי הרי החינוך האינטגרלי משתמש בנטיות הטבעיות של הילדים והמבוגרים, ולא בלחץ וכפייה.

ידיעות קודמות בנושא:
מורים באמריקה לומדים לירות
על הרצח בקונטיקט
בית הספר הוא הראי של קלקולי החברה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest